Kom hit, särbon älskar att laga mat (och jag med)
Snällt! Men lite långt bort (Jag har egentligen inget emot att laga mat men jag vill inte vara tvingad. Jag är obstruerande som person )
Pannbiffarna är iaf stekta nu och de smakade finfint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom hit, särbon älskar att laga mat (och jag med)
Det där med att alla turister i Göteborg ska bara magiskt förstå att man drar i snöret för att stanna på spårvagnen. Ja, vissa vagnar har väl några få stoppknappar men inte alla och behöver man inte ens skylta i vagnen hur man stannar...?! En pil med ordet stopp hade räckt liksom.
När jag var liten fans det plingsnören i bussarna härDet där med att alla turister i Göteborg ska bara magiskt förstå att man drar i snöret för att stanna på spårvagnen. Ja, vissa vagnar har väl några få stoppknappar men inte alla och behöver man inte ens skylta i vagnen hur man stannar...?! En pil med ordet stopp hade räckt liksom.
Åtminstone svenska turister borde förstå. (Mamma Mu och Kråkan: Det går snören till chauffören och det plingar när man drar.")
NEJ DET GJORDE JAG INTE: Konstigt då jag hade Mamma Mu-band och böcker? Har för mig att det var bussåkande i dom. Det satt dock nånstans i bakhuvudet men tvivlar på att det var därifrån. Väldigt stressande när allt annat gått snett, att man inte kan stanna en buss
Jag blir orimligt grinig på att man blir så jävla kall om hållhanden när man håller i en halvliters glass (B&J/Häagen Dazs/etc) och njuter av densamma. Måste man ha vante på sig? Eller finns det nån cozyhållargrej?
Vadå? Finns det såna på riktigt? År 2016? :s trodde det bara var på gamla filmer.Det där med att alla turister i Göteborg ska bara magiskt förstå att man drar i snöret för att stanna på spårvagnen. Ja, vissa vagnar har väl några få stoppknappar men inte alla och behöver man inte ens skylta i vagnen hur man stannar...?! En pil med ordet stopp hade räckt liksom.
Det finns en.. vad ska man kalla den? glassburksväst? kyldräkt?Jag blir orimligt grinig på att man blir så jävla kall om hållhanden när man håller i en halvliters glass (B&J/Häagen Dazs/etc) och njuter av densamma. Måste man ha vante på sig? Eller finns det nån cozyhållargrej?
Jämfört med slakten av Qi tycker jag vad-det-nu-hette-remaken av Lie to me var riktigt bra. Framförallt var Anna bra som programledare.Jag stör mig massor på att alla bra brittiska programidéer som SVT köper in, lyckas de förstöra.
Vad är det med svensk TV som gör att allt känns som att det går i slow motion?
Nej, "intresse klubben" var verkligen ett lågvattenmärke. Jag gillade egentligen hela panelen i tror du jag ljuger, men det är nått som ändå gör den långsam, brun och inte riktigt kul.Jämfört med slakten av Qi tycker jag vad-det-nu-hette-remaken av Lie to me var riktigt bra. Framförallt var Anna bra som programledare.
Men inget slår ju förlagan, med Rob Brydon
Det håller jag helt med om. Och de små sant/falskt-skyltarna Så jäkla SVT.Alltså, vi vet ju att färg och ljus spelar in i hur vi upplever saker. Hur kan de ta en humorshow med sådan här studio:
och lyckas göra den så här deprimerat brun-orange?
Men hjälp.Jag stör mig orimligt mycket på människor som inte är väldigt ålderstigna norrlänningar men ändå använder ordet "lasarett" istället för sjukhus. När människor i trettioårsåldern säger att de "varit på lasarettet" så kryper det i hela kroppen på mig av irritation. Det är ett väldigt föråldrat (och väldigt fult) ord för sjukhus, kan vi inte bara låta det få somna in och använda den korrekta benämningen?
Finns några kvar om jag inte missminner mig, men det är bara dom gamla vagnarna, inte dom nya.Vadå? Finns det såna på riktigt? År 2016? :s trodde det bara var på gamla filmer.