Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker själv inte det är ett dugg orimligt, men tydligen är det inte OK att börja käfta emot radion!? :cautious:
Så: jag blir orimligt(?) irriterad på den där jäkla låten av vadhonnuheter, "I'm in the corner, watching you kiss her, I'm right over here, why can't you see me, nånting-nånting, I'm not the girl you're taking home... :cry:"

:rage::rage::rage::rage::rage: :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Men gå och.. läs en bok eller något, din gnälliga jävla tönt! Herregud, vad har du gjort av ditt liv!? :rage::banghead:

Men hon hör mig inte, hur mycket jag än skriker åt henne. Det retar mig också. :cautious:

Jag har hittat en till grej. Och den är rätt orimlig att störa mig på, faktiskt.

jag får med jämna mellanrum fax från en distriktssköterska.
Faxen inleds alltid med Bäste ....
Det som stör mig är att jag blir adresserad som en person av hankön men är av honkön.
antagligen är avsikten med adresseringen att vara artig men resultatet blir precis tvärt om eftersom avsändaren inte verkar kunna skillnaden mellan bästa och bäste

Tvprogrammet Skilsmässoakuten (heter det så?) Liksom vad fan?
Skilj er som normala människor och sluta sök sympatier i tv! :rage: Har iof aldrig sett eländet, det räcker med att det finns för att jag ska störa mig på det.

Eller hon på radion i morse som sade "blundade med ögonen" jaa självklart. Vad skulle du annars blunda med? Tårna? :confused:

Jag tycker själv inte det är ett dugg orimligt, men tydligen är det inte OK att börja käfta emot radion!? :cautious:
Så: jag blir orimligt(?) irriterad på den där jäkla låten av vadhonnuheter, "I'm in the corner, watching you kiss her, I'm right over here, why can't you see me, nånting-nånting, I'm not the girl you're taking home... :cry:"

:rage::rage::rage::rage::rage: :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Men gå och.. läs en bok eller något, din gnälliga jävla tönt! Herregud, vad har du gjort av ditt liv!? :rage::banghead:

Men hon hör mig inte, hur mycket jag än skriker åt henne. Det retar mig också. :cautious:
Robyn :love:

Jag stör mig orimligt mycket på att de tagit bort den radiokanalen jag lyssnade på varje morgon! Har inget uttag så jag kan koppla in mobilen heller. Jag blir så orimligt arg på dom som pratar i rix morgonprogram att jag bara vill köra ner i diket! (För ja, jag måste ju zappa mellan radiokanalerna nu när jag inte har något vettigt att lyssna på, då råkar jag ju ibland höra deras babbel! :rage:)
Och HERREGUD kan de sluta spamma den där skitlåten (nån kille som sjunger i melodifestivalen) :rage:

Så kom jag på att jag stör mig på att de säger Mello, AH, melodifestivalen stör mig tillräckligt ändå utan att de kommer på något fult smeknamn till det :rage:

Ja orimligt, men det var ju det tråden handlade om :rofl::devil:

Kom just på ännu en sak som jag stör mig sjukt mycket på. Att dammsugaren alltid ska suga sig fast i golvmattan i köket och hallen! Varför kunde inte mattläggaren ha limmat fast mattorna när han ändå höll på? :banghead:

[QUOTE="Thrillie, post: 17431907, member: 114592"
Så kom jag på att jag stör mig på att de säger Mello, AH, melodifestivalen stör mig tillräckligt ändå utan att de kommer på något fult smeknamn till det :rage:[/QUOTE]

För att inte tala om de som "spammar" på facebook om vad de tycker om varenda låt i melodifestivalen! :mad:

[QUOTE="Thrillie, post: 17431907, member: 114592"
Så kom jag på att jag stör mig på att de säger Mello, AH, melodifestivalen stör mig tillräckligt ändå utan att de kommer på något fult smeknamn till det :rage:

För att inte tala om de som "spammar" på facebook om vad de tycker om varenda låt i melodifestivalen! :mad:
Haha, de slutar jag följa direkt, så detta år har jag inte sett en enda uppdatering om det! :rofl: Jag har aldrig förstått mig på vad det är som är bra med melodifestivalen, inte riktigt min typ av musik :p

Jag stör mig också på "Mello" gud mår nästan illa bara av att skriva äckelordet! :yuck:

Sen stör jag mig på att folk inte kan skriva datum rätt:arghh: hur svårt är det? ! år-månad-dag ska det vara! :rage:

Och där vill jag bara flika in, som en av flera administratörer på ett företags FB-sida, så händer det ju att man vill gilla ett inlägg någon annan lagt ut på sidan. Har hänt mig mer än en gång att jag gjort det och glömt bort den lilla detaljen att jag automatiskt "blir" företaget vid integration med företagets sida. :o
Jag vet. Jag gör också de felen ibland. Men då går jag tillbaka och ändrar innan jag skäms ;-) Ibland har jag lyckats dela ett inlägg också...

Jag stör mig på dåliga tidningsrubriker och felstavningar...

"Död kropp hittad i Fyrisån" - tja, hade den varit levande hade den knappast legat där... :meh:

Brukar äta frukost framför Nyhetsmorgon på TV4 och det är mycket sällan programinslagen som rullar längst ner i rutan är rättstavade rakt igenom...
Har NÄSTAN mailat dem de morgnar det hänt "Grattis, idag var det någon som kunde stava som skrev remsan!" ;)

Folk som säger "desto si desto så" är hemska. Jag fattar att det säkert är dialektalt och allt men det skiter jag i, det låter förjävligt och ser förjävligt ut i skrift. Ju si desto så heter det! JU!

Dessutom folk som skriver -er istället för -or. Råtter, lamper, spruter, flasker... Gaah!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka