Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag får nog erkänna att jag uttalar det mer som Mari-bergs-skogen trots att jag är uppväxt några hundra meter därifrån :p. Dock inte så E:et hörs.

Jag har en kompis som säger Mariiii-e-stad och det gör mig tokig!!! För så ska man väl inte säga? Någon från Mariestad som kan svara? :D

Som västgöte heter det Marschta.:D

Jag gissade på nåt sånt. Min kompis är stockholmare, det kanske ursäktar uttalet :angel:

Själv säger jag Marrjesta'. Mer Marri åt folket! :D

Jag säger nog oftast Marjesta.
Marchta går det med.

Jag stör mig på folk som dricker öl och här kommer den mest störiga detaljen: njuter av det! Ursäkta, men det är fullständigt obegripligt. Ännu mer obegripligt är det när ni öldrickare blandar in ingrediensen sol och värme i höjden av njutning av blasket som uppenbarligen har en vip-ledning till era urinblåsor. SERIÖST! :angel:

Jag stör mig på människor. :angel: Speciellt om de kommer för nära. Och på morgonen.

Flög till Stockholm ohemult tidigt igår, jag gick upp 04:15 (:eek::eek:) och satt på flygplatsen strax efter 06, och då är det människor där! Som PRATAR med varandra!! :crazy::crazy::crazy::mad: Fruktansvärt!

I morse kom jag ner till hotellfrukosten, och då är det människor där! Som tur var så pratade de inte, men de åt, hostade och typ, andades. :wtf:

Jag stör mig på människor. :angel: Speciellt om de kommer för nära. Och på morgonen.

Flög till Stockholm ohemult tidigt igår, jag gick upp 04:15 (:eek::eek:) och satt på flygplatsen strax efter 06, och då är det människor där! Som PRATAR med varandra!! :crazy::crazy::crazy::mad: Fruktansvärt!

I morse kom jag ner till hotellfrukosten, och då är det människor där! Som tur var så pratade de inte, men de åt, hostade och typ, andades. :wtf:
Jag är helt med dig! Det finns bara en sak som är värre än tidiga mornar, det är andra människor tidiga mornar.

Människor som lagar mat som luktar gott, sådär så doften liksom sprider sig ut i trapphus och gårdar :cautious: inte ok!
Spelar ingen roll om jag är hungrig eller precis har ätit, det smakade inte/kommer inte att smaka i närheten lika gott som det doftade, det de där okända människorna lagade!

Nu får ni ursäkta, men ohemult? Vad är det? Det var ju ett jättefult ord, det stör jag mig på också :p

Nu är det ju inte orimligt, utan fullt rimligt, men jag nämner det ändå: Jag stör mig något vansinnigt på gubbiga gubbar! Ålder är irrelevant, gubbighet är en personlig egenskap. Gubbar som är dumdryga besserwissrar. Värst är det när de är i maktposition, tex på jobbet, men det är vidrigt var än de dyker upp.
Då skulle du nog störa dig på min pojkvän som är som en gubbe i ung kropp (han är 28 år men mentalt typ 68). Han kan verkligen vara gubbig ibland men dock ingen besserwisser.
Men jag håller med om att gubbar som "kan allt" är väldigt dryga. Särskilt de som aldrig låter en få tala till punkt utan ska avbryta hela tiden. :mad:

Då skulle du nog störa dig på min pojkvän som är som en gubbe i ung kropp (han är 28 år men mentalt typ 68). Han kan verkligen vara gubbig ibland men dock ingen besserwisser.
Men jag håller med om att gubbar som "kan allt" är väldigt dryga. Särskilt de som aldrig låter en få tala till punkt utan ska avbryta hela tiden. :mad:
Vovven:love:

Jag stör mig otroligt mycket på folk som måste ha sitt ansikte 1 dm från mitt och helst ännu närmare när de ska säga något.. jag kan inte förstå varför!! Går det inte lika bra att säga det man vill fast en meter ifrån mig som en normal människa? Dessutom är det oftast gamla gubbar som snusar ettan och aldrig borstar tänderna som har just det där beteendet så jag tvingas dessutom lukta på deras äckliga andedräkt!:wtf:

Så där kan jag också vara när jag bara fått 4 timmars sömn men jag misstänker att folk inte tycker att jag är lika söt.

Eventuellt kommer det istället människor i vita kläder för att hämta dig ;)

Jag är iofs inte så säker på att alla på Kastrup tyckt att hon varit söt om hon fortsatt sådär. Det där var i stora hallen vid uppgångarna från tågspåren så det var rätt få människor där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka