Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir kissnödig av progynon. Jag borde vara glad att jag ens har möjligheten till FET men jag är så less på att kissa!

(JA det är onödigt att vara irriterad på det.)
Jag tycker det är fullt rimligt att vara irriterad på saker som står utanför ens egen kontroll på
:heart
det orimliga i det hela är just det orimliga i situationen ...

En kompis postade detta på facebook "Då mitt liv kommer ändras ganska rejält och det är dags att bli vuxen "på riktigt" väljer jag att göra en ny facebook. Vänner, bekanta, osv får gärna adda min nya!"

JAG STÖR MIG VÄLDIGT MYCKET PÅ DET
Inte nog med att hon byter facebookkonto, hon länkar inte ens till sin nya :banghead: (den stora ändringen i hennes liv är att hon är gravid) Och det är inte så att hon har postat skit, bara massor av bilder på hennes hundar och pizzor :confused:

En kompis postade detta på facebook "Då mitt liv kommer ändras ganska rejält och det är dags att bli vuxen "på riktigt" väljer jag att göra en ny facebook. Vänner, bekanta, osv får gärna adda min nya!"

Inte nog med att hon byter facebookkonto, hon länkar inte ens till sin nya :banghead: (den stora ändringen i hennes liv är att hon är gravid) Och det är inte så att hon har postat skit, bara massor av bilder på hennes hundar och pizzor :confused:

Så fantastiskt genompatetiskt! Vadå vuxen på riktigt? Är man inte det utan barn? Eller tvärtom, måste jag som har barn vara vuxen på riktigt? :nailbiting:

Omg, nu stör JAG mig på det!

Jag stör mig på Solas, @Migo ... :cautious:
Ska det vara så?

Här får man äntligen sitta ner (och moffa i sig en pizza + äppelpaj, vrålhungrig och kall :love:), hundarna snarkar nöjt i soffan (den ena för att hon är typ tråkig :D och den andra för luriga sök), och så börjar den där dryge fan höghästa sig mot en. :meh:

Jag stör mig skitmycket på att jag idag fick användning för uttrycket "hängslen och livrem" och så står min annars så otroligt språkintresserade sambo där som en jävla fågelholk och fattar ingenting. Vilket såklart slutar med att jag måste förklara vad det innebär och vips så är det bara så sjukt torrt och fult. Och gubbigt. Samtidigt har hela jag förvandlats till en ful liten farbror.

Och så stör jag mig på att själva röret till dammsugaren inte är genomskinligt. Hur är det möjligt att ingen uppfunnit ett genomskinligt rör när det finns genomskinliga slangar? Det är ju inte precis som att det är i slangen skiten fastnar. Det är dessutom helt jävla omöjligt att få isär rördelarna och hitta stoppet. Och får man väl isär dem så finns det till slut inget stopp över huvud taget. Sedan är de helt omöjliga att få ihop igen utan att göra sönder något. Tur jag satte dit svinmycket GENOMSKINLIG tejp! :arghh: :rage::rage::rage:

Just nu stör jag mig på att Aros har lyckas svälja ett av mina hårstrån och hela kom uppenbarligen inte ut när han bajsade.... Behöver jag förklara mer detaljerat?

Jag stör mig på Solas, @Migo ... :cautious:
Ska det vara så?

Här får man äntligen sitta ner (och moffa i sig en pizza + äppelpaj, vrålhungrig och kall :love:), hundarna snarkar nöjt i soffan (den ena för att hon är typ tråkig :D och den andra för luriga sök), och så börjar den där dryge fan höghästa sig mot en. :meh:
Ja, väldigt rimligt. Något speciellt?

Stör mig på folk som inte fattar hur man beter sig i tunnelbanan. Typ idoter som försöker gå in innan folk har fått gå ut, eller som bara står som idioter mitt i vägen när folk ska gå av och inte har vett att stå åt sidan. Stör mig också på lattemorsor med barnvagn som tar upp hela trottoaren genom att antingen ha barnvagnsmöte eller promenera i myrtakt typ två, tre i bredd.

:banghead::banghead::banghead:

Jag stör mig på folk (män) som har mage att påstå att vi inte behöver jämställdhet och som när jag påstår att det är lätt för någon som inte utsätts för kvinnoförtryck att säga drar till med att jag minsann inte vet vad han går igenom och undrar om jag läst psykologi. What?! :banghead:

Jag stör mig på att jag i flera grupper på FB börjat se folk som skriver en fråga, lägger upp en bild och avslutar sin skrivna text med "bild för uppmärksamhet"?!? Och bilden kan mycket riktigt inte ha NÅTT med texten att göra, utan är bara en random bild typ!

Vad är detta för påhitt?! Jag har bara sett det de senaste veckorna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka