Alltså efter den här tråden känner jag mig helt superharmonisk.
Apropå att
@mandalaki skrev att man har kundvagnen framför sig så kan man ju tycka det. Igår när jag handlade stod jag däremot bakom en kvinna som hade vagnen bakom sig. Genom hela proceduren. Alltså dels är det ju extremt opraktiskt för oss andra bakom, men det måste ha varit omständligt för henne också. Hon plockade upp en vara i taget från kortsidan av vagnen vilket ju blev till ett litet bryderi när hon inte nådde de längst bak i vagnen. Sedan betalade hon med vagnen bakom sig - vilket innebar ett glapp på typ 8 meter (nåja) med tomt band till mina varor. Sedan packade hon ner sitt kort i sitt rätta fack i sin plånbok och sedan sin plånbok i sitt rätta fack i väskan och sedan stängde hon väskan extremt omsorgsfullt vilket då betydde att vi fick stå och vänta allihopa eftersom jag inte kunde betala för där stod ju fortfarande både en kvinna och en vagn. När det äntligen var dags för henne att packa ner sina varor hade hon fortfarande vagnen kvar BAKOM sig i själva gången och stod själv där man ställer kassarna och packade ner i sina påsar. När jag bad om att få komma fram till mina varor på andra sidan tittade hon på mig och min gravida buk som om jag var det mest udda hon någonsin upplevt.