Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Preach. Stör ihjäl mig på det där verkligen. En kompis till mig insisterade på att bjuda in sitt jävla hugg till allting, nån snubbe hon precis träffat. Kul när alla vi tjejer ska träffas och så sitter nån fling som knappt ens hon känner där. Urk.
Hade det varit lika störigt om hennes nya hugg hade varit en tjej? Jag är i den åldern då tjejträffar mest är en saknad av manligt inslag...

Hade det varit lika störigt om hennes nya hugg hade varit en tjej?
Nä, jag tror inte det. Men de jag känner som gillar tjejer brukar inte släpa med varken hugg eller partners när vi umgås. Det är mest tjejerna som är med killar som gör det.

Nu stör jag mig nått alldeles rimligt på SJ men tycker att jag får klaga ändå!:mad: vi kommer in med ena tåget till h-holm, ska över till andra spåret men får springa en bra bit. Nästa tåg kommer rullande, vi springer och springer men det är ändå ganska lugnt tänker vi, det ska ju inte gå förrän xx.56. Springer uppför trappan, nerför nästa trappa och ut på rätt spår. Bara det att så fort vi kommer ut på perrongen så kör tågfan! xx.53! Vi står ett tag, handfallna och tänker väl mest "nej men det var inte vårt tåg, det kommer när som helst". Men inget annat tåg kommer, ringer kundtjänst och dom är så fruktansvärt otrevliga. Skyller på öresundståg som var sena och att det var därför vi missade det. Jo hade dom kommit när dom skulle så hade vi säkert hunnit, men samtidigt ska väl tåget köra 56 om det överallt står 56?:confused::confused: men det ville hon ju inte lyssna på :grin:(känns ganska nördigt med några minuter men det gör ganska stor skillnad..:o)

så fjällresan får vänta tills imorgon, efter att öresundståg fixat en ny resa imorgon samt pengarna tillbaka :up: känns ju sådär dock eftersom det inte var deras fel...

Hade det varit lika störigt om hennes nya hugg hade varit en tjej? Jag är i den åldern då tjejträffar mest är en saknad av manligt inslag...
Nu är jag inte @niphredil men jag blir lite störd om vi har bestämt ett gäng vänner som man känner väl för att träffas och någon av dem släpar med sig någon oavsett kön/relationsstatus som är ny så blir det liksom ett helt annat sätt att träffas. Sen gillar jag att träffa nya människor, det är inte det utan det är antagligen min förväntning som ställer till det, jag har förväntat mig en viss situation och så blir det inte så.

Stör mig på folk som tar med sina barn överallt. Som om det vore självklart.
Typ AW en fredag em, då ska de tränga in en vagn på ett överfullt hak och därefter kan de inte ens föra ett normalt samtal för att de måste hålla på med ungen hela tiden, typ leta nappen, mata, gulla, torka snor.
På riktigt, skaffa barnvakt!?

Exakt när man lämnat den snoriga ungen hemma med pappan eller annan barnvakt för att gå ut och dricka sin drink å babbla, vara vuxen utan att behöva vara rädd att snava över nån vagn gah så irriterande med små ungar då. Barn tycker ändå inte det är roligt på afterwork är de pytte små gnäller de bara och är de stora har de med en spelleksak/ platta...

Det finns ställen och tillfällen där barn passar och ställen och tillfällen där barn inte passar. Ett mycket bra tecken på att barn är välkomna är att det finns en barnmeny.

Jag stör mig även orimligt på:
Folk som cyklar på ettans växel på plan mark.
Folk som har för långa remmar på ryggsäcken.
All reklam som är producerad i Tyskland, särskilt Ajax-reklamen där kvinnan ställer sig som ett X på slutet (det var i och för sig ett par år sedan).
Tandläkare som gör reklam för tandkräm.
Reklamen för Dove.

Jag stör mig på att jag höjde volymen på radion när det var en bra låt. Nu är jag i fel rum och orkar inte gå dit och sänka :cautious:

Haha, jag får nog erkänna att jag uttalar det mer som Mari-bergs-skogen trots att jag är uppväxt några hundra meter därifrån :p. Dock inte så E:et hörs.

Jag har en kompis som säger Mariiii-e-stad och det gör mig tokig!!! För så ska man väl inte säga? Någon från Mariestad som kan svara? :D
Mar-je-sta uttalat snabbt på västgötska men det är också vanligt med Mariii-e-stad

Jag stör mig (o)rimligt mycket på människor som avslutar sina blogginlägg med "Puss och kram!". Liksom vi känner ju inte ens varandra?? :confused:

Vilken sjukt störig person du verkar vara. Stör mig faktiskt enormt på dig. Dessutom är det du som är förmäten om någon.

Du kan få min hjärntumör som gör att jag går upp i vikt så får vi se hur roligt du kommer att ha med din vilja. Du kommer vara så sanslöst pepp! :love::turd:

"Medlem på internetforum fick överta chocktumör, se den enorma fettexplosionen här!"

"Viljan av stål brast, chockkroppen body slam:ar nu viljelösa offerkoftetjockisar på stan!"
Hahaha! När jag läste " du kan få min hjärntumör" trodde jag att det var jag som hade skrivit :rofl: har en tumör i tinningloben så inte något man går upp i vikt av men jävlar i mig, den är mitt vapen i allt!

"Blablabla gnäll gnäll"
"Fint, vill du ha riktiga problem? Jag har en hjärntumör du kan få!" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka