Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig orimligt på folk som inte orkar läsa ordentligt på facebook innan de kommenterar. Typ:

"Blandrastik född 2013 omplaceras eftersom vi fått barn och hon inte accepterar den lille. Annars är hon jättesnäll men har visat aggressivitet mot mindre hundar. Vi bor i Örebro och ser gärna att hon får sitt nya hem i närheten så att vi kan få hälsa på henne"

"Vad heter han?"

"Hur gammal är hon?"

"Vilken ras?"

"Låter perfekt ihop med mina två toypudlar!"

"Våra barn vill gärna ha en hund till, vi är intresserade!"

"Går det att få träffa henne i Stockholmsområdet till helgen?"

:banghead:

Jag skulle ALDRIG omplacera ett djur till någon som inte kan ta till sig ett minimum av information.

Stör mig orimligt på folk som inte orkar läsa ordentligt på facebook innan de kommenterar. Typ:

"Blandrastik född 2013 omplaceras eftersom vi fått barn och hon inte accepterar den lille. Annars är hon jättesnäll men har visat aggressivitet mot mindre hundar. Vi bor i Örebro och ser gärna att hon får sitt nya hem i närheten så att vi kan få hälsa på henne"

"Vad heter han?"

"Hur gammal är hon?"

"Vilken ras?"

"Låter perfekt ihop med mina två toypudlar!"

"Våra barn vill gärna ha en hund till, vi är intresserade!"

"Går det att få träffa henne i Stockholmsområdet till helgen?"

:banghead:

Jag skulle ALDRIG omplacera ett djur till någon som inte kan ta till sig ett minimum av information.
Ibland förlorar jag hoppet om läsförmågan :(
Men dock är detta rimligt att störa sig på ;)

Jag får helt ärligt lust att åka hem till kollegan och spinna sönder hens gräsmatta varje gång jag kommer till jobbet! Bilen luktar lik och förruttnelse :wtf::rage: jag förstår inte vad man kan göra för att få en (ny!) bil att lukta så j*via äckligt som den gör efter att hen haft den:yuck: och då har den ändå stått ett halvt dygn innan jag tar överO_o

Rödljus! Framförallt de vid st sigfrids plan:rage: Mitt i natten kan man få stå där i evigheter, vid varenda ett också, för så bra har dom inte planerat att blir ett grönt blir följande det också

Mens! Och allt som hör därtill, typ pms (kan ev finnas vissa samband till när jag skriver i denna tråd:angel:), mensvärk mm!

Om man spinner vidare på det säger min sambo "ejenkligen". Och jag ser ut såhär då :arghh:
är du tillsammans med mitt ex? Han sa även Enkligen och Egyptsien :banghead::banghead:

Jag bor i en stad där alla älskar hockey. Och alla förväntas gilla hockey, hålla koll, gå på matcher osv. Jag stör mig helt orimligt mycket på att jag förväntas ha koll på ställning i ligan (?!), spelare och när matcher är. Enda som är bra är att jag får ha matvarubutiken ifred när det är hockey.

Äh, man hinner ju i periodpausen :angel: Men, man vet iallafall alltid när fester och sånt börjar "Efter hockeyn" alternativt förfest till hockeyn :D

Just nu, vädret! Kallt, vått, grått, snön ligger i sörjiga högar, temperaturen runt noll, halt och nämnde jag vått? Mina stövlar är inte vattentäta (vilket jag visste) och jag har varit blöt om fötterna hela dagen. Jag struntar totalt i att det blivit ljusare om kvällarna. Hellre minus och riktig snö än denna sörja. :mad:

Män (ok finns väl en och annan kvinna också) som kissar ute.. Jag menar, VARFÖR i hela friden väljer man att kissa mot en vägg istället för busken/trädet som oftast finns alldeles intill :mad: det är ju så sjukt äckligt när det rinner ner och utför gatan, gärna så det råkar trampas i innan det går upp för en att det inte bara är en vattenpöl!

Motionärer som bajsar i skogen?! Gå hem! Om man nu så medveten att man tar med sig papper.. alltså, sök hjälp, ta på en blöja, eller åtminstone GRÄV NER DET!:rage:

Du har inte varit i Grekland, I take it? Där vickar borden. Alltid. Men det är bara att vinka på servitören så kommer han pilande med en dubbelvikt pappbit eller liknande, hukar sig ner och pillar in den under ett av benen. På många tavernor har de en liten hög kilar för ändamålet liggande i köket. Fullständigt socialt accepterat :D

Nej, och inte dricker jag vin heller:o:oheller

Formulerade mig kanske fel också men det var stolen som hoppade. Snäppet värre än bordet tycker jag nog.
Jag ansåg att jag hade en toppenlösning med lite servettvikning men icke! O_o Det var pinsamt:meh:

Nej, och inte dricker jag vin heller:o:oheller

Formulerade mig kanske fel också men det var stolen som hoppade. Snäppet värre än bordet tycker jag nog.
Jag ansåg att jag hade en toppenlösning med lite servettvikning men icke! O_o Det var pinsamt:meh:
Fast tänk dig när det man har i glaset skvimpar ut varje gång man sätter gaffeln i eller skär i något för att det får bordet att vicka. Jag halkar nog hellre runt på stolen ;)

Något som stör mig orimligt mycket är när någon skriver något på t ex facebook och man svarar. Sen märker man att den som skrivit tagit bort svaret man gav, för att det tydligen inte passade personen. Nästan lite som om att de raderar ens åsikt.

Jodå. Nakna skyltdockor (så oanständigt!) och den där BingoLottogubben av papper som står i fönstret till ett garage i närheten och skrämmer ihjäl mig var o varannan dag.

OCH för all del! Ni vet när man söker efter saker på google och det enda man hittar är trådar på diverse gamla forum där man blir rekommenderad att söka på google!

Okej, eftersom ingen verkar tagit upp det här så får jag väl göra en insats. Jag stör mig så på dammsugare och dammsugning (framförallt om jag är den som utför aktiviteten). Det låter, är tyngt, tråkigt, omständigt, dammsugaren är klumpig, påsen blir full för fort, det går inte att dammsuga mattor och det är så himla bökigt att släpa med sig dammsugaren i trappan :mad: Jag går från normal till irriterad för att sen övergå till passivt aggressiv och slutligen aktivt aggressiv när jag dammsuger hemma :o

Utöver det har vi en trafikuppläsare i Göteborg som är så störande, det går inte att höra hälften av vad denne säger och uttalen av stadsdelars namn ska vi bara inte tala om. :down:

Åh, ELLER HUR! Det finns inget som gör mig så arg som att dammsuga (förutom den knubbiga bussen)! Det räcker med att ta fram den ur städskåpet för att bli irriterad, den fastnar och när man sliter i den välter den ut allt innehåll i hela skåpet. Sedan fastnar den i gardiner, mattor, ens strumpor och ibland fastnar den till och med på golvet!
Min storasyster har aldrig låtit mig glömma att jag alltid sa till mina föräldrar att jag inte kan dammsuga och därför slapp undan alldeles för långt upp i åldrarna, men det är faktiskt sant! Senast jag försökte dammsuga fick jag ropa på min sambo efter två minuter för att jag fastnat med munstycket under soffan och inte kom loss på egen hand.

:rage:Telenors Fuc**ng jäkla kundtjänst 3 månaders olika jä**a löften och inget har hänt alls, asbra att de säljer försäkringar på sina telefoner som är helt hopplösa att använda i realiteten :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka