Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det svenskar som gör det?

Och det där uttrycket stör jag ihjäl mig på :angel:. SÅ äckligt och används av SÅ många. Jag föredrar "kräks rakt fram" :up:.

Japp, extra vanligt i allehanda sociala medier.
Haha! Då spyr jag i munnen och sväljer ned det igen, ett klassiskt uttryck- men med en twist :up:

Åh, ELLER HUR! Det finns inget som gör mig så arg som att dammsuga (förutom den knubbiga bussen)! Det räcker med att ta fram den ur städskåpet för att bli irriterad, den fastnar och när man sliter i den välter den ut allt innehåll i hela skåpet. Sedan fastnar den i gardiner, mattor, ens strumpor och ibland fastnar den till och med på golvet!
Men EXAKT SÅ! De är skapade för att vara klumpiga och irriterande!

Här hemma lyckas jag ändå dammsuga för det mesta, men under tiden bygger jag upp mer och mer aggressioner så det brukar sluta med att jag fräser och ryter till mot sambon när han säger något i stil med "va duktigt och fint att du dammsög" :o

Men det är skönt att veta att det inte bara är jag som stör sig på dammsugaren! Och jag tror att även om den skulle vara tystare så skulle jag ändå hata den - eller ja, kanske bara avsky den i jämförelse med en ljudlig - just för att den är så provocerande i sig själv. :mad:

Jag tycker brukfost var asgulligt, nästan så jag vill börja käka något på morgonen bara för att kunna berätta vad jag åt till brukfost sen! :laugh:
Haha! Men det är ju så fuuuult! :o Och så typiskt mig - språkligt är jag bara en sån jäkla röra just nu. Kommer aldrig glömma när jag sa till min sambo "jesus, I really need to wash my whore tonight". Eller ja, jag menade ju "hair" men uttalade helt enkelt precis som på svenska. Hår. :banghead:

Haha! Men det är ju så fuuuult! :o Och så typiskt mig - språkligt är jag bara en sån jäkla röra just nu. Kommer aldrig glömma när jag sa till min sambo "jesus, I really need to wash my whore tonight". Eller ja, jag menade ju "hair" men uttalade helt enkelt precis som på svenska. Hår. :banghead:

Klart du måste, du vill väl inte ha en smutsig heller!? :rofl:
Jag tycker du har fel, det är inte alls fult. Och eftersom jag är den som alltid har rätt så får du ta och inse faktum helt enkelt. :up:

Oh, den kommer du nog störa dig på den med :p

Syrran har en. Den kör fast på trösklar, mattkanter och hörn... (jag tror den är lat och inte vill arbeta:cautious:)
Nej! Du grusar mitt hopp om en framtid utan frustration över dammsugare - sluta!

Jag hör till skaran som blir orimligt arga och superirriterade av att dammsuga - först måste den grävas fram ur en klädkammare som är alltför långsmal(det har dessutom alltid hamnat femhundra olika tunga saker mellan dörren och dammsugaren som måste flyttas först), sen ljudet, ljudet, ljudet, att den är så klumpig, att sladden aldrig räcker helt fastän den borde, att jag drar i slanghelvetet för att få klumpen över en tröskel och så sitter klumpen ändå fast och jag drar och den sitter fast så jag drar och så till sist flyger eländet över tröskeln och in i köket, krockar med köksbordet och trasslar in sig i sin sladd. ALLTID! Jag blir arg bara av att tänka på dammsugaren.

Ibland tröstar jag mig med att jag framöver ska skaffa mig en robotdammsugare och slippa hålla på med sopborste och mopp. Men så mycket för den trösten, alltså.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka