Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Korkaste heter det faktiskt.

5991.jpg

:confused:

Minns faktiskt inte vad det är för märke men det är någon av de där billigaste som finns på elektronikkedjorna/billighetsvaruhusen, köpt nedsatt så den gick på några hundralappar.

Jag tippar den klarar hundhår och grus, eftersom det är vad jag tömmer ur den. :D
Den klarar mattor, om du menar att klättra upp på dem? Min tjockaste är en ullmatta på ca 1cm tippar jag, det tar några sekunder men upp kommer den. Nu har jag ingen labbe att prova med, men jag vågar gissa att den inte funkar som transportmedel... Den är inte så värst stark - klarar inte ens en corso, liksom. :cautious:
Men väsnas gör den. :D

Klent att den inte ens klarar en liten corso...:D

Jag tror faktiskt att jag ska köpa en och testa(alltså inte som hundtransportmedel utan till städning).
Så får jag göra som @RedChili föreslår och gå ut på promenad medan den jobbar.

Insåg när jag letade klipp att jag blev vansinnig på ljudet av robotdammsugare också, så det kanske ändå inte är något alternativ.
Jag hatar ljudet av alla dammsugare och just därför vill jag ha en smart robotdammsugare. Då kan den helt enkelt programmeras till att dammsuga när jag är på jobbet och så kommer jag hem till ett tyst och rent hem :up:.

Är det bara jag som gör det bedrövliga grammatiska felet att säga saker som "jag har inte hunnit sprungit dit"? Varifrån har jag fått det här?

Jag tror aldrig att jag har sagt stiger upp :laugh: men jag ska väl inte säga nått om det där med dialekter... Här säger vi både tröck, klöpp, böt och diverse andra varianter på samma tema utan att skämmas :angel: (gränsen södra Dalarna/norra Västmanland).
Jag är uppvuxen på gränsen mellan Närke och Västmanland. Har sagt både tröck, böt, och klapp (som i klippte), men har vant mig av med det. :laugh: Men jag sticker fortfarande upp ur sängen, mer ofta än jag egentligen vill. :D

Har just suttit och lyssnat på en som pratat i en timme om assistansbolag.
Inte nog med att människan pratade stötvis precis hela tiden, "att jobba som. assistent. innebär att. man ska bla bla. " Det satt någon och hummade och upprepade allt han sade hela tiden! "Mmm, jaha, simma ja, mm" Gaaaah! Kanske inte räknas som orimliga saker att störa sig på dock :p

Stör mig otroligt på folk i kassan som ska stå kvar mitt i vägen när de redan har betalat.
Antingen för att plocka i varor, stoppa undan kort/pengar eller, det värsta av allt, prata massa strunt med den som sitter i kassan. Vad fasen flytta på dig så jag kan betala!

Åh titta, en till sak att störa sig på. Går på någon typ av jobbsökaraktivitet, nu delar de ut (asfula) tröjor med "motiverande ord". :yuck: Jag mår illa. Tror de på fullt allvar att man skulle använda en sådan tröja. Som trasa för att tvätta bilen med kanske.

:banghead::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:Jag stör mig så ORIMLIGT på människor som gillar sina egna inlägg på facebook. GAHHHHHH, jag skulle vilja kasta datorn ut genom fönstret när jag ser det. Och när företag gör det. GAHHHHHHH ännu mer. Finns ett företag som alltid gör det. Sida företag x, sen skriver de igen företag x bla bla bla bla. Sen skriver de under med Företag x och EFTER det så gillar företag x sitt egna inlägg...... :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka