Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns faktiskt inte vad det är för märke men det är någon av de där billigaste som finns på elektronikkedjorna/billighetsvaruhusen, köpt nedsatt så den gick på några hundralappar.
Jag tippar den klarar hundhår och grus, eftersom det är vad jag tömmer ur den.
Den klarar mattor, om du menar att klättra upp på dem? Min tjockaste är en ullmatta på ca 1cm tippar jag, det tar några sekunder men upp kommer den. Nu har jag ingen labbe att prova med, men jag vågar gissa att den inte funkar som transportmedel... Den är inte så värst stark - klarar inte ens en corso, liksom.
Men väsnas gör den.
Klent att den inte ens klarar en liten corso...
Jag tror faktiskt att jag ska köpa en och testa(alltså inte som hundtransportmedel utan till städning).
Så får jag göra som @RedChili föreslår och gå ut på promenad medan den jobbar.
Jag hatar ljudet av alla dammsugare och just därför vill jag ha en smart robotdammsugare. Då kan den helt enkelt programmeras till att dammsuga när jag är på jobbet och så kommer jag hem till ett tyst och rent hem .Insåg när jag letade klipp att jag blev vansinnig på ljudet av robotdammsugare också, så det kanske ändå inte är något alternativ.
Nu ÄR jag den korkaste men vad föreställer bilden?
Nån som kastar kor, tror jagNu ÄR jag den korkaste men vad föreställer bilden?
Nu ÄR jag den korkaste men vad föreställer bilden?
Nån som kastar kor, tror jag
Kanske är så (jag tycker fasthållaren påminner om Rayman?) men eftersom bilden var svart på kor-kaste tror jag att tanken var nån som kastar kor.Jag tycker det ser ut som en flygande ko som en gnagare (?) försöker hålla fast
Duh! @Monstermom Då hade jag ju skrivit korkastare *rolleyes*Nån som kastar kor, tror jag
Nej, det hade du inte.Duh! @Monstermom Då hade jag ju skrivit korkastare *rolleyes*
Jag är uppvuxen på gränsen mellan Närke och Västmanland. Har sagt både tröck, böt, och klapp (som i klippte), men har vant mig av med det. Men jag sticker fortfarande upp ur sängen, mer ofta än jag egentligen vill.Jag tror aldrig att jag har sagt stiger upp men jag ska väl inte säga nått om det där med dialekter... Här säger vi både tröck, klöpp, böt och diverse andra varianter på samma tema utan att skämmas (gränsen södra Dalarna/norra Västmanland).
Jo! Just nu stör det mig orimligt mycket att jag inte kan lägga in passande giffar här, buke godkänner aldrig sajterna jag hittar dem på. Eller så gör jag felNej, det hade du inte.
Ja, du gör fel.Jo! Just nu stör det mig orimligt mycket att jag inte kan lägga in passande giffar här, buke godkänner aldrig sajterna jag hittar dem på. Eller så gör jag fel
Jo! Just nu stör det mig orimligt mycket att jag inte kan lägga in passande giffar här, buke godkänner aldrig sajterna jag hittar dem på. Eller så gör jag fel