Uteliggare är också en nivåJag får klåda av Elit singlars tv reklam "För singlar med nivå" Vilken nivå då? Lågstadienivå?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uteliggare är också en nivåJag får klåda av Elit singlars tv reklam "För singlar med nivå" Vilken nivå då? Lågstadienivå?!?
För att inte tala om kissÅh, åh, jag har en till! Folk som argumenterar mot hen med "Hallå, det betyder faktiskt HÖNA på engelska" och man bara "Men är det SANT!? Nej nu jävlar ska jag sluta säga barn och gå över till det korrekta "pojkar och flickor". Så PINSAMT att jag använt ett ord som kan betyda lada på ett annat språk".
Vem vill dejta någon som anser sig själv vara "elitsingel"Fast det där är fullt rimligt att störa sig på....Elitsinglar
Som om vanliga svenssons inte är bra nog.
Jag pratar pitmål när jag är arg/irriterad (det är så min man vet att shit just got real )
Det är onekligen en fördel. Vet inte hur många gånger under min uppväxt som jag fick be pappa att översätta vad han sagt till vanlig svenska. Mamma hade också väldigt mycket dialekt, trots att hon faktiskt var född och uppvuxen i Göteborg, men hon kunde välja att koppla bort den. Hon kunde glida sömlöst från grovt pitmål till rikssvenska till riktig göteborgska på en halvminut om så krävdes. Gjorde man henne arg kunde det gå snabbare än så.
Åh! Jag och den RINGMÄRKTE lyssnar ofta på radio. Nån gång på eftermiddagen blir det finsk radio och finska sånger. Vi kan ingen finska. Alls.
Det tar alltid minst en timme innan någon av oss lyckas byta kanal. Varför gör inte den RINGMÄRKTE det direkt istället?
Som om vanliga svenssons inte är bra nog.
Det är inte många som går runt och är proppmättanär dom går på dietVikt ja...
Det är fan så mycket lättare att hålla vikten när man slipper det totalt uppslukande suget och faktiskt blir mätt när man äter.
Jag kan fortfarande bli sötsugen men det är på ett helt annat sätt nu. Som dag och natt.
"Det är ju bara att bestämma sig" låter fint. Fungerar inte för alla.
Det kan irritera mig till vansinne.
Jag stör mig enormt på bilverkstan just nu. Jag ringde dit strax efter lunch och frågade om bilen skulle bli klar idag, förklarade att jag bor ute på landet och måste fixa med skjuts. "Vi kan skicka sms när vi blir klara". Perfekt!
Tiden går och nu stänger dom snart plus att jag ju måste krångla med skjuts. Så jag ringer igen. Nej men bilen blir inte klar idag. Nehepp, men säg det då kanske! Lovar man ha den klar idag och höra av sig när den är klar får man väl höra av sig och säga om den inte blir klar
Folk som säger att de ska åka till norrland. Men vad fn - det är rätt så stort. Säger inte så mycket.
Eller norrländska. Norrländska är inte EN dialekt. Jag pratar inte det minsta likt en från Sundsvall. Jag har längre till Sundsvall än en från Stockholm.
Det är inte många som går runt och är proppmättanär dom går på diet
Om en inte äter en massa broccoli
Det handlar om vilja
Ingen gillar att vara småhungrig
Det skiter jag i, det är jag som bestämmer vad som är rätt och fel!
Och @Gabbi har inte många sekundrar på sig att betala tillbaka sina oförtjänta pengar...
Jag förstår mycket välDu tycks sakna viljan att förstå.
Jag förstår mycket väl
Det är ner synd om vissa som går hungriga...än andra
Varför är det så tror du?
Tillägger att just nu är jag lite småhungrig och grinig, jag går på diet
Ingen tycker det är direkt KUL att gå på diet
Hahaha fast envis som synden är henDu tycks sakna viljan att förstå.
JeppHahaha fast envis som synden är hen
Du har en offermentalitet om du påstår det vara svårare för dig att vara hungrig, än vad det är för migNej du förstår inte.
Men det är ju ingen nyhet och verkligen något orimligt att irritera sig(mig) på, det ger ju inget.
Men finns ingen som säger att jag ska till Götaland eller Svealand. Ofta (alltid)specifierar man området betydligt bättre. Även om det är betydligt mindre områden.Fast man säger ju att man ska åka till USA också, och det är också rätt stort. Eller Frankrike. Eller Thailand. Jag tror jag stör mig på norrlänningar som måste påpeka hur långt respektive stadsinvånare har till Sundsvall. Vederbörande kanske inte ville hålla någon geografilektion utan bara berätta att denne skulle till Norrland.