Ja och jag stör mig på personer som inte förstår att de stör.Stör du dig på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och jag stör mig på personer som inte förstår att de stör.Stör du dig på det
Ja och jag stör mig på personer som inte förstår att de stör.
Jag vet! Vissa landar på gilla direktÅh tur att jag inte stör
När jag har inflammation, infektion i kroppen så äter jag choklad och godis. Kolhydrater helt enkelt . i min egen teori är det för att orka. Inga inflammationer - smalmat. Vid varenda inflammation, infektion - godis.Jag var mycket sällan hungrig när jag gick ner 36 kg. För vissa, t.ex. för mig, handlar det inte om problem att hantera hunger utan om helt andra saker.
Don't feed it, starve it!(Sorry @Lumos_Nox jag ska inte mata trollet mer nu, hen går trots allt på diet )
Men finns ingen som säger att jag ska till Götaland eller Svealand. Ofta (alltid)specifierar man området betydligt bättre. Även om det är betydligt mindre områden.
Sen är kunskapen om den norra delen av Sverige många gånger pinsamt dålig. Kan få de mest underliga frågor.
Två fel gör inte ett rätt.Nej, men olika uttryck används inte lika ofta. Jämför Asien med Afrika. Det är sällan man hör någon tala om Asien som en helhet, "Åh, jag skulle vilja bo på något fint hotell vid stranden i Asien i vinter," medan Afrika mycket oftare används som ett samlingsnamn på hela kontinenten, "Någon gång skulle jag vilja åka på safari i Afrika," tex.
Jag retar mig sällan på hur folk äter men jag tvingades sitta i lunchrum med en person en gång som var helt otrolig på att smaska. Personen tuggade prydligt med stängd mun men smaskade så förbannat trots det, oavsett vad för mat det gällde. Det var helt otroligt! Jag kan tänka mig att jag mest satt och gapade när jag bevittnade det första gången (jag är mycket dålig på att dölja den typen av reaktioner även när jag försöker ). Jag var övertygad om att det var någon slags jävelskap eller nåt men nä.Jag stör mej nått så in i norden på folk som äter. 95% av befolkningen sitter och smackar och smaskar så man vill spy. Tuggar med öppen mun måste dom prompt göra också. Sen skiter jag i om det är vuxna eller små barn. När jag började på dagis vid tre fyra års ålder så fick man fan I mej lära sig att tugga med stängd mun. Undviker numera att äta ihop med andra.
Fast det handlar inte om snabbhet med koden på varorna. Det är för att uderlätta för kassapersonal som får vrida och vända tusentals varor om dagen, vilket måste vara enormt tungt för händerna.Ojoj... Var ska man börja, har plöjt igenom de 43 tidigare sidorna o fnissat igenkännande mer än en gång
Jag stör ihjäl mig på långsamma människor. Sånna som kör bil långsamt, inte bara att de kör långt under begränsning utan de som verkligen kryyyyyyper i korsningarna o sånna som tvekar.
Att folk verkligen går utstuderat långsamt över gatan, övertygad om att de bara måste demonstrera att de har företräde. Då vill jag bita i ratten o skrika högt!
De som vänder o vrider på varorna för att få streckkoden åt rätt håll när de ska ha upp dem vid kassan, alltså, det tar sjukt mycket längre tid för dig att göra det än vad det tar för kassapersonalen.
Folk som inte flyttar på sig, sånna som står kvar o fipplar vid kassan efter betalning
Ljud . Människoljud får mig att vilja fly till skogs. Snörvel, för hög andning, tuggande. Sväljljud! Gaaaaah!
/Account - stör sig på allt
p3 är rätt bra på att göra irriterande program. Som Lilla Al-Fadji *ryyyys*. Mer irriterande radiokaraktär finns väl knappast? Där förstår jag inte heller målgruppen alls.
Varför skannar du inte dina egna varor i affären när du handlar, istället för att störa dig på andraOjoj... Var ska man börja, har plöjt igenom de 43 tidigare sidorna o fnissat igenkännande mer än en gång
Jag stör ihjäl mig på långsamma människor. Sånna som kör bil långsamt, inte bara att de kör långt under begränsning utan de som verkligen kryyyyyyper i korsningarna o sånna som tvekar.
Att folk verkligen går utstuderat långsamt över gatan, övertygad om att de bara måste demonstrera att de har företräde. Då vill jag bita i ratten o skrika högt!
De som vänder o vrider på varorna för att få streckkoden åt rätt håll när de ska ha upp dem vid kassan, alltså, det tar sjukt mycket längre tid för dig att göra det än vad det tar för kassapersonalen.
Folk som inte flyttar på sig, sånna som står kvar o fipplar vid kassan efter betalning
Ljud . Människoljud får mig att vilja fly till skogs. Snörvel, för hög andning, tuggande. Sväljljud! Gaaaaah!
/Account - stör sig på allt
Fast det handlar inte om snabbhet med koden på varorna. Det är för att uderlätta för kassapersonal som får vrida och vända tusentals varor om dagen, vilket måste vara enormt tungt för händerna.
Varför skannar du inte dina egna varor i affären när du handlar, istället för att störa dig på andra
Jag stör mig på människor som inte tycks vilja lösa "problem" utan tycker det är upp till andra att åtgärda