Fula förkortningar. Tex dirr istället för direkt, gör jag vill slå någon!
Samma här men jag avskyr alla som skriver e och inte är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fula förkortningar. Tex dirr istället för direkt, gör jag vill slå någon!
Men det var ändå två i tråden som sa att "det var på tiden", så du blev nedröstadPrecis just nu stör det mig att @Ceta har bytt avatar... Men jag kommer nog över det inom något dygn...
Jag borde vänja mig snart... Kanske...Men det var ändå två i tråden som sa att "det var på tiden", så du blev nedröstad
Inte på "mitt" Willys. Här står det bland baksakerna (heter det så??).Jag stör mig på hyllplaceringen av jordnötssmör i butiker. De står alltid bredvid sylt och marmelad. Som om penaut butter jelly sandwich är det enda sättet att använda jordnötssmör!? Som om det ens är vanligt över huvud taget i sverige!? Irriterar mig på det varje gång jag köper det.
Inte på "mitt" Willys. Här står det bland baksakerna (heter det så??).
Samma här men jag avskyr alla som skriver e och inte är!
Eller de som skriver "d", "d ska jag göra", "d vore kul".
Ja, jag skriver också slarvigt till vissa kompisar, men mamma är en sån jäkla besserwisser och perfektionist att det retar gallfeber på mig. Eller också är det bara för att hon är min mamma och jag är hämmad i min utveckling och fast i puberteten?@Koltrast Åh då ska du se mina sms till min partner . "U home? im up but will be in bed in 5 mins ,call if u wanna but not too late porfa".
Gräsligt illa.
Å andra sidan kompenserar jag när jag skriver på spanska och allt är högst styltigt och korrekt .
@Koltrast "U home? im up but will be in bed in 5 mins ,call if u wanna but not too late porfa".
y u mad tho?Åh, hahaha, jag förskjuter dig. No sister of mine skriver sådär!
Hahahahaha! herregud! Var färgen i ditt ansikte i samma nyans som kinderna på smileysarna?...som fyraåringens "stå still ditt jävla as" till gunghästen
@Koltrast Åh då ska du se mina sms till min partner . "U home? im up but will be in bed in 5 mins ,call if u wanna but not too late porfa".
Gräsligt illa.
Å andra sidan kompenserar jag när jag skriver på spanska och allt är högst styltigt och korrekt .
Snäppet värre: de istället för det.Eller de som skriver "d", "d ska jag göra", "d vore kul".