Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte läst hela tråden, men kan bidra med vad som retar mig. När jag går in på jobbtoaletten och någon annan har bajsat!!!!Oftast är lukten kombinerad med slarv med handfatet - vatten är skvätt på golv och det där pappret man rivet av är fuktigt nertill .Jag stör mig på kassörer som i sin iver att vara trevliga och se mig blir övertrevliga. Jag vill inte ha uppmärksamhet och bli igenkänd, jag önskar alla inom handeln var ansiktsblinda
Åh nu är du international på riktigt .Åh det påminner mig om att det STÖR mig att jag har blivit en "lol"/"lmfao"/"jk"/"U"/"wyd"-person efter bara en månad i USA.
HAHAHAHAHA
Shaddap.
Jag förstår det! Som att hitta hem liksom .Jag känner att den är väldigt jag. Nästan lite sådär som att nåt har fallit på plats nu.
Jag har två kollegor som envisas med att säga asseptera och asseptanstest...
Spelas fult i hockeyn ikväll.När jag har radion på och det är sportsändning. Gillar inte det alls egentligen men en sak som stör mig är kommentatorerna tjat om " numerärt underläge" Det upprepas hela tiden, så störande!
Folk som säger att de ska åka till norrland. Men vad fn - det är rätt så stort. Säger inte så mycket.
Eller norrländska. Norrländska är inte EN dialekt. Jag pratar inte det minsta likt en från Sundsvall. Jag har längre till Sundsvall än en från Stockholm.
Ja precis. Om någon påstår att jag pratar likt en Kalixbo får de en snigel på ögat!!Jag håller med dig! Jämför Piteåmål med Kirunamål. Det enda dom har gemensamt är det är svenska!