Om man spinner vidare på det säger min sambo "ejenkligen". Och jag ser ut såhär dåJag har två kollegor som envisas med att säga asseptera och asseptanstest...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man spinner vidare på det säger min sambo "ejenkligen". Och jag ser ut såhär dåJag har två kollegor som envisas med att säga asseptera och asseptanstest...
Men åå, jag hatar det uttalet!Jag har två kollegor som envisas med att säga asseptera och asseptanstest...
Ja, alltså jag tar inte risken att få hunden påkörd, så jag stannar numera själv till ett ögonblick mitt på övergångsstället när det är någon som gasar på för tidigt.Kanske dags att väldigt tvärt vända sig om när man antar att någon börjar rulla..?
Jag stör mig på kassörer som i sin iver att vara trevliga och se mig blir övertrevliga. Jag vill inte ha uppmärksamhet och bli igenkänd, jag önskar alla inom handeln var ansiktsblinda
Jo tack, jag känner till problemet.Vid underfunktion av sköldkörteln äter man det hormon som kroppen inte kan producera själv i form av tabletter. Obehandlad hypothyreos ger viktökning, behandlad hypothyreos återställer ämnesomsättningen.
Kalijanka - vad sägs om det? Barnvariant i samma härad.Jag har två kollegor som envisas med att säga asseptera och asseptanstest...
Menar du att hälften av befolkningen har blivit sjuka mentalt eller fysiskt?
OMG då har vi verkligen problem...
Tack!Ja det är ett jätteproblem och det är ett jätteproblem att i stort sett alla smärtlindrande och antidepressiva medel har viktuppgång som biverkan. Lägg också till att det ofta är svårt att laga vettig mat och att röra på sig tillräckligt när man är sjuk så kommer övervikten som ett brev på posten.
Sen är självklart inte alla överviktiga sjuka men att säga att det bara har med viljan att göra, ja då är man väl naiv.
Precis just nu stör det mig att @Ceta har bytt avatar... Men jag kommer nog över det inom något dygn...
Dig pratar jag inte med på ett dygn eller så...Det är jobbigt när folk kommer på såna saker
Dig pratar jag inte med på ett dygn eller så...
Nej!Hahaha då kan jag ställa till med massor av dumheter nu då?