Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på kassörer som i sin iver att vara trevliga och se mig blir övertrevliga. Jag vill inte ha uppmärksamhet och bli igenkänd, jag önskar alla inom handeln var ansiktsblinda:meh:

Ja! Vadfan!! Jag hatar att gå till "mitt" Ica runt hörnet eftersom ungefär alla som jobbar där är löjligt övertrevliga (förutom en surtant, hon är bäst:love:) och hälsar alltid på en på det där sättet som nästan tvingar en att svara med att fråga om allt är bra och hur morsans knä mår, HATAR det!

...Inte orkar jag gå den extra biten till nästa (större) affär för att undvika irritationen heller, nope.

Just nu stör jag mig orimligt mycket på att min sambo absolut måste stanna på jobbet i sju minuter till för att få plus på flexen och eftersom vi samåker kommer jag inte heller iväg förrän om sju minuter. Morr.

Jag stör mig enormt på bilverkstan just nu. Jag ringde dit strax efter lunch och frågade om bilen skulle bli klar idag, förklarade att jag bor ute på landet och måste fixa med skjuts. "Vi kan skicka sms när vi blir klara". Perfekt!
Tiden går och nu stänger dom snart plus att jag ju måste krångla med skjuts. Så jag ringer igen. Nej men bilen blir inte klar idag. Nehepp, men säg det då kanske! Lovar man ha den klar idag och höra av sig när den är klar får man väl höra av sig och säga om den inte blir klar :mad:

Vid underfunktion av sköldkörteln äter man det hormon som kroppen inte kan producera själv i form av tabletter. Obehandlad hypothyreos ger viktökning, behandlad hypothyreos återställer ämnesomsättningen.
Jo tack, jag känner till problemet. :confused:
Har det själv. :(
Tyckte jag skrev i stort sett det du skrev.

Menar du att hälften av befolkningen har blivit sjuka mentalt eller fysiskt?

:confused:

OMG då har vi verkligen problem...

Nej jag svarade när du skrev;
"Det är inte många tjocka som påstår att dom har en psykisk sjukdom.."

Då svarade jag att det finns flera fysiska åkommor som ger fetma.
Jag nämnde inte att hälften av befolkningen var sjuka.
Vad fick du det ifrån? :confused:

Ja det är ett jätteproblem och det är ett jätteproblem att i stort sett alla smärtlindrande och antidepressiva medel har viktuppgång som biverkan. Lägg också till att det ofta är svårt att laga vettig mat och att röra på sig tillräckligt när man är sjuk så kommer övervikten som ett brev på posten.

Sen är självklart inte alla överviktiga sjuka men att säga att det bara har med viljan att göra, ja då är man väl naiv.
Tack! :bow:
Mycket bra förklarat.
Precis så är det. Kunde inte sagt det bättre själv. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka