Original v Cover

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 6 620
Haha, åh, direkt när jag läste rubriken i den här tråden så tänkte jag på Hurt av Johnny Cash. Jag gillar vanligen NIN, men just den låten tycker jag inte om. Med Cash däremot :love:

Annars är det betydligt vanligare att jag älskar både original och cover, men lyssnar på olika versioner beroende på humör... Får de exemplen också vara med här i tråden? :angel:

Haha, åh, direkt när jag läste rubriken i den här tråden så tänkte jag på Hurt av Johnny Cash. Jag gillar vanligen NIN, men just den låten tycker jag inte om. Med Cash däremot :love:

Annars är det betydligt vanligare att jag älskar både original och cover, men lyssnar på olika versioner beroende på humör... Får de exemplen också vara med här i tråden? :angel:

Kör på! :D

Hurt var min favoritlåt med NIN när jag växte upp, men jag tycker ändå att Cash gör den ännu bättre.

You're the One That I Want - Lo-Fang (original Grease)

Shoreline - Anna Ternheim (original Broder Daniel)

Hotel California - Passenger (original Eagles)

Make You Feel My Love - Adele (original Bob Dylan/Billy Joel)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
982
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 819
Senast: Grazing
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 386
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4