MoonFlight
Trådstartare
Jag kollade runt lite och kom in på travsport.se nu ikväll och sökte på min hästs pappa (Lillis Frisäng). Jag tänkte på skoj kolla om hon var med och gissa om jag såg ut så här: när jag såg att DÄR är min Maja med...
2000 Ej färdigregistrerad sto
Reg.nr 00-1716 Mor: MOON FLIGHT Morfar: CORNELIUS
Nu till min fråga, vad innebär det när det står: ej färdigregistrerat??
Någon som varit med om det förut?? Hon är inte frysmärkt eller något och det var därför jag undrade lite hur det var med reg.nr åså. Samt om fölavgifter odyl är bet eller vad som gäller då?
(Har varit slö och inte skaffat pass, lite därav frågan om fölavgift... Vill ju inte direkt få 20.000 + eller va det kan vara på halsen oxå)
Om någon har den minsta aning så skulle jag uppskatta hjälp!!
Ska ringa stc/atg imorgon och kolla med dom vad det är som gäller. Kan ju vara bra att veta eller vad säger ni??
2000 Ej färdigregistrerad sto
Reg.nr 00-1716 Mor: MOON FLIGHT Morfar: CORNELIUS
Nu till min fråga, vad innebär det när det står: ej färdigregistrerat??
Någon som varit med om det förut?? Hon är inte frysmärkt eller något och det var därför jag undrade lite hur det var med reg.nr åså. Samt om fölavgifter odyl är bet eller vad som gäller då?
(Har varit slö och inte skaffat pass, lite därav frågan om fölavgift... Vill ju inte direkt få 20.000 + eller va det kan vara på halsen oxå)
Om någon har den minsta aning så skulle jag uppskatta hjälp!!
Ska ringa stc/atg imorgon och kolla med dom vad det är som gäller. Kan ju vara bra att veta eller vad säger ni??