Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag hoppas att det inte regnat för mycket på den banan....
Jag var där, gick hyfsat. Dressyren inte alls bra, hoppningen lite okoncentrerat och terrängen JÄTTE bra, nolla inom tiden.
Men banan var uppenbart ganska taggad. Tre nollor på hinder, ca hälften av resterande hade ett stopp eller mer och resten var uteslutna. Jag red snabbast i klassen (3.57, optimaltiden var 3.15) och hade ändå ca 10 tidsfel.
Jag såg när du for igenom vattenhindret gratulerar till bra runda
För mig gick det superb, pållen har inte varit så fin någonsin i terrängen, han börjar bli vuxen var en av tre nollor i terrängen så klättrade upp till en andra placering
Men banan var uppenbart ganska taggad. Tre nollor på hinder, ca hälften av resterande hade ett stopp eller mer och resten var uteslutna. Jag red snabbast i klassen (3.57, optimaltiden var 3.15) och hade ändå ca 10 tidsfel.
Tack och grattis.
Men vad var det som var svårt på den? Kan förstå sista som var en kombination och det är ju inte så vanligt. Men det är ju sent på säsongen?
Ptja, jag nollade ju så för mig var det inte jättesvårt
Många stannade på vattnet som var nr.3 (det lilla med en stock "i" vattnet och en grav med stock över några galoppsprång efter), till största delen för att det kom så tidigt på banan.
Kombinationen var nr.6 för oss (om du menar den vitmålade) och den vet jag inte om någon hade problem med. De ändrade ju avståndet från ca 8,50 (?!) till ca 7,50 precis innan klassen startade.
Men jag såg inte så mkt mer än alla som hade problem på första vattnet, man hinner ju inte se så mkt när man ska rida själv.
Men grattis till 2:a platsen, vann PF?
8,50??? ha ha ha jag säger ju att de är lite annorlunda på det där stället....sen har de egna regler också...
Ptja, jag nollade ju så för mig var det inte jättesvårt
Många stannade på vattnet som var nr.3 (det lilla med en stock "i" vattnet och en grav med stock över några galoppsprång efter), till största delen för att det kom så tidigt på banan.
Kombinationen var nr.6 för oss (om du menar den vitmålade) och den vet jag inte om någon hade problem med. De ändrade ju avståndet från ca 8,50 (?!) till ca 7,50 precis innan klassen startade.
Men jag såg inte så mkt mer än alla som hade problem på första vattnet, man hinner ju inte se så mkt när man ska rida själv.
Du tror inte det kan ha något att göra med att du tidigare ridit **igt? Du är ju ändå van att planera din väg till hindren. Upplever att många av stoppen i lägre klasser beror på dåligt vägval i kombination med bristande halvhalter i anridningarna till hindren.
Eller så rider folk helt enkelt för dåligt. Och det är väl inget konstigt att de som stannar ut sig skyller på tävlingen i stället för att rannsaka sig själv och träna på sina svagheter.
Och ÖTR är ju de enda med få starter, det visas ju tydligt i arg-tråden och alla inställda tävlingar.