Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Jag har läst "onna" som förkortning av onanera flera gånger här på buke. Så galet fult.
Flytta till Skåne. Här säger man gump om den där sitt-kroppsdelen. Inga 'r' och dessutom bara en stavelse. Föredömligt.
Röv. Snabbt och enkelt även för de minsta.
Fredagsmys är ett sätt för barnfamiljer att samlas, sätta punkt för veckan, se fram emot en ledig helg tillsammans. AW fast med barn. Jag förstår inte hur det kan reta någon människa på hela jorden?
Det finns en pop-rock-soul-indieklubb i Göteborg som heter Gump. Jag har aldrig förstått varför och har aldrig kunnat gå dit av ren princip.
Gofika (hur det nu ska skrivas) Gaaaah!
Allt fika är väl gott för fasen, ingen serverar väl äckligt fika?
*kl*
Kommit på ett ord som jag egentligen inte ens trodde var ett riktigt ord utan nåt som nån rökt på hittat på. "Flummig". Usch.
Och visst heter det mens. Några i tråden säger sig inte gilla ordet - men då undrar jag snarare om det inte är företeelsen mens de har svårt att benämna. Det är nog fortfarande lite skambelagt för en del.
Ja mysa är hysteriskt fånigt, när det handlar om sex. Mysa är käka praliner under en filt med tända ljus intill.
Och visst heter det mens. Några i tråden säger sig inte gilla ordet - men då undrar jag snarare om det inte är företeelsen mens de har svårt att benämna. Det är nog fortfarande lite skambelagt för en del.