Sv: Ord ni inte står ut med?
..det fattar du väl
men de , eller den kanske
Brukar du kalla människor för det?
..det fattar du väl
men de , eller den kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar du kalla människor för det?
det var ju plural jag frågade om ...jag undra om man kommit på nåt henplural, det kanske kommer snart
det var ju plural jag frågade om ...jag undra om man kommit på nåt henplural, det kanske kommer snart
Åh, jag hatar när folk använder ordet personer! Snacka om att avköna och göra oss till en enorm grå massa. Nä, jag tycker att det är viktigt faktiskt att man är tydlig med om bägge könen finns representerade och då gärna också exakt hur många av varje.Flera kvinnor och flera män kan jag köpa, är könet okänt säger man väl flera personer, oavsett om man använder hen eller inte?
Nä, jag tycker att det är viktigt faktiskt att man är tydlig med om bägge könen finns representerade och då gärna också exakt hur många av varje.
Jag anmälde de för några dagar sedan men då tyckte dem att det var ok, bra att dem tillslut har ändrat sig.
Åh, jag hatar när folk använder ordet personer! Snacka om att avköna och göra oss till en enorm grå massa. Nä, jag tycker att det är viktigt faktiskt att man är tydlig med om bägge könen finns representerade och då gärna också exakt hur många av varje.
Hej snippkamrat Niphredil!
Men det är ju jag det. Vi är alla olika.
De ÄR plural.
Singular, tredje person, objektsform.Ja, det var ju det jag sa ....men om man ska säga honom eller henne ?