Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toppas möjligen av fejsrejpad.
Oj, blir så jobbigt när mina olika personligheter möts
Jag använde faktiskt ordet "fejsrejpad" för första gången i mitt liv igår. Det bar mig emot på mer än ett sätt, men jag kapitulerade inför det faktum att det inte fanns något annat ord att tillgå för att beskriva fenomenet. Jag tycker dock att "fejsrejpad" är ett aningens vackrare ord än svengelskans "facerapad".
You will be assimilated! Resistance is futile.
Åh, jag hatar när folk använder ordet personer! Snacka om att avköna och göra oss till en enorm grå massa. Nä, jag tycker att det är viktigt faktiskt att man är tydlig med om bägge könen finns representerade och då gärna också exakt hur många av varje.
Jag vet. Men, ett fult ord behöver en ful stavning... Hur ställer sig SA till den stavningen? Med tanke på mejl, tejp, jos osv....Det stavas kancellera (kommer från latinets "cancellare").
kl
Nom nom nom alternativt nomnomnom.
Är nog det mest töntiga mina ögon kan läsa. Särskilt när vuxna människor sitter och använder sig av detta
Kl
Uttrycket skott i råttan ger mig svårartad eksem i öronen. Fult, vulgärt och så in i helvete äckligt. Sen har jag väldigt svårt för vavvis/vavvisvappisar.
kl
Nom nom nom alternativt nomnomnom.
Är nog det mest töntiga mina ögon kan läsa. Särskilt när vuxna människor sitter och använder sig av detta
Jag vet. Men, ett fult ord behöver en ful stavning... Hur ställer sig SA till den stavningen? Med tanke på mejl, tejp, jos osv....