Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har den svenska. De lättaste går ganska bra för mig, nivå 2 och 3 svårare.@Silver Girl , var det svenska eller engelska korsordskalendern ni har? Fortfarande sugen på den svenska men löser aldrig korsord
Den svenska gav jag min mamma, har dock inte frågat hur den är, hon är iofs en väldigt van korsordslösare. Ska fråga henne nästa gång vi pratar.Vi har den svenska. De lättaste går ganska bra för mig, nivå 2 och 3 svårare.
Jag är bra på vardagsengelska och sjukvårdsengelska men skulle nog inte fixa luriga ledtrådar i ett korsord.
Var var var? Förmodligen långt från wingfield.
Jag läste ”en vanlig förpackning med Nutella Ost”. Kände mig rätt förvirradVisa bifogad fil 133658
Nutella - en vanlig liten förpackning med Nutella
Ost - Red Leicester , var riktigt god
Ska man ha djurgodis i den? Känns kanske lite opraktiskt om den är i läder. Jag hade använt den till smycken, den såg ändå fin ut ^^Svensk Ridsport - Treat Box från Get the Gallop
En ask i läder. Värde 395 kr enligt GtG's hemsida. Förstår inte denna och kommer ej ha användning för den..
Visa bifogad fil 133681
Jag vet inte riktigt. Det ryms ju inte mer än en näve i den. Smycken låter som en bättre idé!Ska man ha djurgodis i den? Känns kanske lite opraktiskt om den är i läder. Jag hade använt den till smycken, den såg ändå fin ut ^^
Men Draco är väl inte silver trio ändå, det är väl Ginny, Neville och Luna? Eller tänker jag helt fel nuNu fallerar teorin med golden trio och silver trio för idag var det en silvrig Harry
Visa bifogad fil 133682
Ja det har du nog rätt i. Det var dotra som påstod att Draco, Crabbe och Goyle var silver och de andra brons. Man ska inte lyssna på 12-åringar kl 7 på morgonenMen Draco är väl inte silver trio ändå, det är väl Ginny, Neville och Luna? Eller tänker jag helt fel nu
Enligt svensk ridsport så kostar den 449krSvensk Ridsport - Treat Box från Get the Gallop
En ask i läder. Värde 395 kr enligt GtG's hemsida. Förstår inte denna och kommer ej ha användning för den..
Visa bifogad fil 133681