Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

20231206_075232.jpg


  • Kränku - Ringmursblandning, ett smakfullt och kraftfullt svart te med inslag av fläder.
  • Happysoaps- Body Lotion Bar, mon cherry
  • Tonys - Dark milk chocolate (42%)
  • Svensk husman - Lussebulle
  • Vinoteket - Citrus & Vine, Sydafrikanskt vitt vin.
  • MyMüesli - Apple Almond Cinnamon Crunchy
  • Get Boring Stuff Done - Rengör speglarna i badrummet.
 
Visa bifogad fil 133609

  • Kränku - Ringmursblandning, ett smakfullt och kraftfullt svart te med inslag av fläder.
  • Happysoaps- Body Lotion Bar, mon cherry
  • Tonys - Dark milk chocolate (42%)
  • Svensk husman - Lussebulle
  • Vinoteket - Citrus & Vine, Sydafrikanskt vitt vin.
  • MyMüesli - Apple Almond Cinnamon Crunchy
  • Get Boring Stuff Done - Rengör speglarna i badrummet.
Ringmursblandning är ett av mina favoritteer! :love:
 
IMG_4800.jpeg


Lite mörkt bild från imorse men från Horsebrands var det en flughuva i svart med glitter längs kanten från Eskadron.

I min egna fanns strumpor och hårklämmor, från Java är det Skånsk Earl Grey som borde passa mig perfekt, ska pröva senare idag. I Johannas var det en chilipralin.
 
Mycket gott kaffe i Kahls senaste dagarna.

En trevlig berättelse om en julotta skriven av selma lagerlöf i lucka 4. I luca 5 dvs igår var det en dikt av Sonja Åkesson som var knasig men jag tror jag lyckades analysera den till slut, att det handlade om julstressen och att glömma bort att känna efter och pausa en stund.
 
Har uppenbarligen varit lite dålig på att uppdatera, men idag bjöd Cult Beauty på en såndär produkt som man tänker hade varit jättenajs om det inte vore för att det är HELT felt nyans. Älskar Huda Beauty, och hade varit helt ok med ett krämrouge om det inte sett riktigt såhär knalligt ut....
13625351-9824941008356974.jpg
 
Har inte uppdaterat på några dagar och det blir nog inte varje dag då det inte är några stora överraskningar i mina kalendrar.
Ölandschoklad har goda praliner men inget speciellt. Kommer nog återgå till Johannas choklad nästa år.
Korsordskalendern är kul men svår. Blir sms med mamma varje dag om hur det går för oss. Hon är bättre då hon löser en del korsord i vanliga fall och jag mycket sällan.
Novellerna ligger jag efter med, lägger tiden på korsorden i stället. Hoppas hinna läsa ikapp i helgen.
Ingen vinst på triss.
 
Har inte uppdaterat på några dagar och det blir nog inte varje dag då det inte är några stora överraskningar i mina kalendrar.
Ölandschoklad har goda praliner men inget speciellt. Kommer nog återgå till Johannas choklad nästa år.
Korsordskalendern är kul men svår. Blir sms med mamma varje dag om hur det går för oss. Hon är bättre då hon löser en del korsord i vanliga fall och jag mycket sällan.
Novellerna ligger jag efter med, lägger tiden på korsorden i stället. Hoppas hinna läsa ikapp i helgen.
Ingen vinst på triss.
Vi har Johannas choklad iår, men tycker förra årets från Cecilia Nordström var bättre.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp