Wow kul grej! Sånt här jag skulle vilja ha, något smart/bra/praktiskt jag kanske inte skulle köpt annarsSvensk Ridsport - LED halsring
Visa bifogad fil 133504
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow kul grej! Sånt här jag skulle vilja ha, något smart/bra/praktiskt jag kanske inte skulle köpt annarsSvensk Ridsport - LED halsring
Visa bifogad fil 133504
Det är alltså inte bara jag som inte tycker om den typen av grimskaft!Visa bifogad fil 133506
Grimskaft från hööks (kommer ge det till ridklubben. Jag gillar inte den typen av grimskaft)
Deo från nivea
Fransböjare från Maybelline
Min första tanke när jag såg det i tråden var "uuuugh, hur kan man ens tillverka sådana grimskaft fortfarande"Det är alltså inte bara jag som inte tycker om den typen av grimskaft!
Ja, minsta lilla ryck så har du bränt sönder händerna!Min första tanke när jag såg det i tråden var "uuuugh, hur kan man ens tillverka sådana grimskaft fortfarande"
Nä dom bara gliderDet är alltså inte bara jag som inte tycker om den typen av grimskaft!
Min första tanke med grimskaftet var att det där får ridskolan ta, hatar den typen!Visa bifogad fil 133506
Grimskaft från hööks (kommer ge det till ridklubben. Jag gillar inte den typen av grimskaft)
Deo från nivea
Fransböjare från Maybelline