Jag fick också rosa!Jag är udda alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick också rosa!Jag är udda alltså
Ok med än mer tryck/styrka fick jag upp den. Jäklar vad hårt den satt!Hoppar med i tråden då jag fick rituals stora adventskalender av min mamma Innleder dock med en fråga som egentligen hör till tråden "dumma frågor" men tänker att någon här har samma kalender. Ni som har rituals kalender, hur har ni fått upp luckan till "batterilådan"? Jag får bara inte upp den! Känner mig så oteknisk
Alltså denna låda
Visa bifogad fil 133416
Blev så sugen på deras kalender efter dina inlägg så nu lyckades jag hitta på den hos nått ställe i Stockholm (alla "stora" e-butiker hade slut på den), till rea pris dessutomLucka 3 från Kahls bjöd på ett mellanrostat kaffe från en kvinnlig kaffebonde i Honduras. Helt i min smak!
Den har funnits i alla samt online. Kanske sålt slut eller stått bakom kassanÄr det bara vissa hööks butiker som har sålt kalendern? Jag har inte sett den i någon hööks butik jag har varit till.
Låter gottOreo - Oreo doppad i choklad. Ett glas mjöl till det så är det fulländat!