Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Hoppar med i tråden då jag fick rituals stora adventskalender av min mamma :love:Innleder dock med en fråga som egentligen hör till tråden "dumma frågor" men tänker att någon här har samma kalender. Ni som har rituals kalender, hur har ni fått upp luckan till "batterilådan"? Jag får bara inte upp den! :arghh: Känner mig så oteknisk :p

Alltså denna låda
20231203_234251.jpg
 
Hoppar med i tråden då jag fick rituals stora adventskalender av min mamma :love:Innleder dock med en fråga som egentligen hör till tråden "dumma frågor" men tänker att någon här har samma kalender. Ni som har rituals kalender, hur har ni fått upp luckan till "batterilådan"? Jag får bara inte upp den! :arghh: Känner mig så oteknisk :p

Alltså denna låda
Visa bifogad fil 133416
Ok med än mer tryck/styrka fick jag upp den. Jäklar vad hårt den satt!
 
20231204_065316.jpg


  • Kränku - Munkte, ett mustigt och örtigt svart te med en söt avrundning från vanilj. (Ett av mina favoritteer :d )
  • MyMüesli - Raspberry darkchoc müsli
  • Vinoteket - pinot grigio, with delicate orchard fruit and pineapple aromas and flavours, that partners well with marinated fish, sushi and risotto.
  • Tonys - Dark chocolate with almond and sea salt.
  • Svensk husman - Julstjärna
  • Happysoaps - Hand- and vietcrème bar Absolute mint
  • Get Boring Stuff Done - ska damma av persienner, men jag har inga. :p
 
Är det bara vissa hööks butiker som har sålt kalendern? Jag har inte sett den i någon hööks butik jag har varit till.
 
Borste och kam i höökskalendern idag. Känns som att jag har det lite snålt med bara en kalender, jämfört med övriga. Men å andra sidan, hade jag lagt samma peng på den billigaste chokladkalendern hos dollarstore istället hade jag haft 200 kalendrar 😂
IMG_8763.jpeg
 
IMG_5710.jpeg


Delikatesskalendern hade lökchutney. Ska bli väldigt spännande att prova då jag älskar lök.
Hööks hade borste och kam, lite tråkigt då jag redan har.
Yves Rocher hade en duschkräm
Apoliva schampo
Cadbury och Ikea hade båda praliner i ljus choklad, mycket goda 😋
 
MrCake - 2 st. pepparkakstryffel. Tycker också denna har en underton av lakrits? Smakar inte så mycket ”pepparkaka”, mestadels juliga kryddor. Helt ok dock.
Penstore - Akvarell i grönt.
Pärlans konfektyr - Snaps. Är det såhär snaps ska smaka kan jag lätt dricka det oftare :p
Michel Cluizel - “Ganache vila gracinda”. Mörk choklad med mörk chokladganache. Lite för bitter för mina smakar.
Oreo - Oreo doppad i choklad. Ett glas mjöl till det så är det fulländat!

099E1BCC-67FA-4EC8-A3D1-11B4441EE611.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp