Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Verkar vara så😀
1701615934302602984191695035360.jpg

Bildbevis :D
 
Dagens ost var mumsig!
Jag har inte hämtat min garnkalender, så den får jag öppna i morgon.

Har också en hemmagjord - ett nytt stickprojekt att lägga upp varje advent. Maken har lagt garnet i påsar så jag vet inte vilken jag tar. Idag blev det ett par vantar som ska läggas upp!
 
Min kalender har hittills levererat nut butter cups med jordnötssmör och mörk choklad, mandelsmör och mörk choklad och idag en med jordnötssmör och mörk choklad smaksatt med espresso. De har varit supergoda allihop, men den sistnämnda var bäst hittills! :d

I Toblerone-väg har det blivit ljus, mörk och idag en med saltade mandlar. Jag väntar ivrigt på att en med vit choklad ska dyka upp :d
 

Bifogade filer

  • 5.png
    5.png
    394,9 KB · Visningar: 35
Då blir det väl mindre konstigt? De räknar kanske inte med att folk köper två skönhetskalendrar från dem?
Alltså, att döma av bara buke så har flertalet många kalendrar - och vi är ju knappt ens beauty-intresserade jämfört med andra målgrupper 😅 så det gör de nog, men sedan är det kanske en smaksak om ifall det vore ännu tråkigare att få samma produktmed typ två dagar isär?
 
Första paketet i min tygkalender som bästa vännen hjälpt mig med var en rejäl bit French Terry (1,5-2 meter tror jag) med härligt mönster (helt mina färger), och en bit (1 m tror jag) trikå med äpplen! Roligt tyg men som jag kanske inte har en plan för just nu, men hon har kanske köpt nått som matchar som kommer senare :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20231203_095931.jpg
    IMG_20231203_095931.jpg
    377,5 KB · Visningar: 36
20231203_195702.jpg

Compagnie de Provence: ansiktskräm pollution protection
Anthon Berg likörkalendern: drambuie
Lakrids by Bülow: butter cookie
Ilchester ostkalendern: double gloucester - så god!!
Ikea: hasselnötstryffel
After Eight (makens): vanlig AE
Anthon Berg marsipankalender (makens): vanligt marsipanbröd
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp