Vill du byta så säg till!Jag fick rosa reflexer i min kalender!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du byta så säg till!Jag fick rosa reflexer i min kalender!
Jag är nöjd över att fått de rosa Även om de inte är mina favorit benreflexerVill du byta så säg till!
För oss som lite oväntat blev med ponny så är de superbra!Jag är nöjd över att fått de rosa Även om de inte är mina favorit benreflexer
Ja det är en nackdel. Jag sorterade alla mina när jag fick den så jag vet tyvärr vad det är i dom flesta (delvis för att jag är för nyfiken så jag kollade mer än vad jag borde )Måste gnälla lite på Höök´s kalenderns paket. Det är för lätt att se och känna vad det är i paketen och jag måste verkligen rotat runt för att hitta rätt paket.
Jag har plockat fram de kommande fem dagarnas paket, så jag ska slippa rota runt allt för mycket. På det sättet är ju svensk ridsports kalender mycket bättre.Ja det är en nackdel. Jag sorterade alla mina när jag fick den så jag vet tyvärr vad det är i dom flesta (delvis för att jag är för nyfiken så jag kollade mer än vad jag borde )
Men det är ganska lätt att ta ur dom nu så fördel för det
Jag bad pojkvännen kolla att alla paket var med, och sen la han dom i ordning så jag inte behöver röra något annat än dagens. Men alla har ju inte den möjlighetenMåste gnälla lite på Höök´s kalenderns paket. Det är för lätt att se och känna vad det är i paketen och jag måste verkligen rotat runt för att hitta rätt paket.
Lite uttorkande tror jag och Tea tree ska vara mkt bra på finnar.Visa bifogad fil 133362
Vet inte vad det är men läst mig till att man använder den för att tvätta ansiktet. Den luktar gott, väldigt milt.
Jag fick också gula.Jag fick rosa reflexer i min kalender!
Jag är udda alltsåJag fick också gula.