Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

PXL_20231202_223701009.jpg


Jobbade som utställningsarrangör igår så blev inget med lucköppnadet förrän precis innan jag stöp i säng. Chilla Gunilla är en av favoriterna från Haupt, saltlakrits och chili. Fantastiskt god. Och så en liten Ikeachoklad.
 
IMG_4787.jpeg


Från Horsebrands är det en jättefin borste till ansiktet, jag hoppas att den kan passa prinsessan på ärten 🐴

I Javas rabarber och grädd te, inte min favorit men en liten kopp ska nog kunna få ner. Cognac pralin med havssalt från Johannas.

I min egna hade jag stoppat i tvål och handcreme från The English Soap Company som doftar lime och citrongräs.

Fick ju även börja öppna mina garnkalendrar eftersom det är ett paket varje advent.
 
Måste gnälla lite på Höök´s kalenderns paket. Det är för lätt att se och känna vad det är i paketen och jag måste verkligen rotat runt för att hitta rätt paket. :(
Ja det är en nackdel. Jag sorterade alla mina när jag fick den så jag vet tyvärr vad det är i dom flesta (delvis för att jag är för nyfiken så jag kollade mer än vad jag borde 😆)
Men det är ganska lätt att ta ur dom nu så fördel för det
 
Ja det är en nackdel. Jag sorterade alla mina när jag fick den så jag vet tyvärr vad det är i dom flesta (delvis för att jag är för nyfiken så jag kollade mer än vad jag borde 😆)
Men det är ganska lätt att ta ur dom nu så fördel för det
Jag har plockat fram de kommande fem dagarnas paket, så jag ska slippa rota runt allt för mycket. På det sättet är ju svensk ridsports kalender mycket bättre.
 
Min frukost/brunch:

AD70 - Nej, fortfarande inte orkat hämta.
Michael Cluizel - ”Pralin Traditionell”. Väldigt god.
Oreo - samma som igår.
Pärlans - Vit choklad och kokos. Välsmakande.
Mr Cake - Salt kola. Gott, men smakar lite lakrits? :cautious:

Och Penstore - water brush. Jag antar att man ska kunna fylla pennan på något sätt.

A645E48C-709E-4BE5-83C7-48FFCFEEF50C.jpeg
 
Än så länge har mina kalendrar matchat rätt bra med varandra.
Gårdagens från LH cosmetics var ett röd orange läppstift i svart hylsa. Och i chokladkalendern så var det en mörk neutral bit.

Och så idag var det en glittrande badbomb från Lush (öppnar varannan dag eftersom det är 12 luckor). Den doftar trevligt av citrus och ska ha mjukgörande sheasmör i sig.
Från LH är det en glitter ögonskugga och sen då en bit mjölkchoklad med kaffesmak från Café-tasse, 5 goda gram.


1000017545.jpg
 
20231203_054457.jpg


  • Kränku - piña colada, svart te med smak av ananas och kokos. De behövde tydligen klargöra att det är alkoholfritt 🤭
  • Svensk husman - snöflingor
  • Tonys - vit choklad
  • Happysoaps - Conditioner bar, Aloë vera love
  • Vinoteket - Rioja
  • MyMüesli - Strawberry granola
  • Get Boring Stuff Done - Declutter your bathroom cabinets
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp