Habina
Trådstartare
Det var inte svart te idag iaf?
Jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte svart te idag iaf?
Vilken chokladkalender är du mest nöjd med?Visa bifogad fil 108458
Glossybox - Ögonbrynspenna, tror faktiskt den funkar för mig.
Yves Rocher - Schampoo.
Tvålbutiken - Har glömt öppna, och nu sitter jag för bekvämt för att palla
Tebutiken - Rooibos med citrusskal, solrosblomma, citrongräs, citronarom, gräddarom, naturlig citrusarom och yoghurtarom.
Beauty Pro - Ansiktsmask, som jag antar kan dofta rosor
Les Confitures a l'Ancienne - Apelsinmarmelad.
MrCake - Kola med choklad och havssalt. Finns inte med på bild pga åt upp den i morse
Åre chokladfabrik - God pralin med ljus fyllning
Monty Bojangles (vegan) - Cocoa nib nights, tror samma smak som igår? Har inte testat än.
Monty Bojangles (pralin) - ”Creamy coffe” står det på innehållet. Har inte smakat.
Gränna polkagris - Har missat bild på denna med, men tror det var bär och lakrits.
Malmö chokladfabrik - God choklad med okänd smak.
Pralinhuset - Tror hallonkräm. God i alla fall.
Jag blir mer och mer sugen på att fixa en egen till nästa år, inspirerad av dig @Habina (som komplement till minst eller två köpta såklart). Jag skulle nog kunna lägga undan några saker från i år, och förmodligen klicka hem nåt lagom nödvändigt på rea efter jul. Jag har några tomma kalendrar att fylla också så det skulle nog bli lite kul.
Men något jag hellre använder någon av mina gamla kalendrar till är att fylla den med roliga smågrejer till min bästa kompis barn, men det får nog vänta några år till så att barnet är tillräckligt gammalt att uppskatta det (och uppskatta mig mer som snälla Tant Entourage ).
Jag kommer att spara Mr Cake-kalendern och ha annat i nästa år.Jag kommer slänga min body shop-kalender från 2021 och spara Glossybox istället, den är både snygg och praktisk. Så det blir en egengjorda även nästa år.
På temat kan jag avslöja att en kompis nyss nämnde att hon var med mig när jag köpte teerna och tydligen är det ett åttapack med mest sålda teer hos nån teaffär, därav en massa svart te.
Till nästa år ska jag planera lite bättre och köpa småförpackningar med grönt eller rött te enbart. Får börja i september så glömmer jag det utan problem till december.
Oj, har du köpt så många kalendrar?Visa bifogad fil 108458
Glossybox - Ögonbrynspenna, tror faktiskt den funkar för mig.
Yves Rocher - Schampoo.
Tvålbutiken - Har glömt öppna, och nu sitter jag för bekvämt för att palla
Tebutiken - Rooibos med citrusskal, solrosblomma, citrongräs, citronarom, gräddarom, naturlig citrusarom och yoghurtarom.
Beauty Pro - Ansiktsmask, som jag antar kan dofta rosor
Les Confitures a l'Ancienne - Apelsinmarmelad.
MrCake - Kola med choklad och havssalt. Finns inte med på bild pga åt upp den i morse
Åre chokladfabrik - God pralin med ljus fyllning
Monty Bojangles (vegan) - Cocoa nib nights, tror samma smak som igår? Har inte testat än.
Monty Bojangles (pralin) - ”Creamy coffe” står det på innehållet. Har inte smakat.
Gränna polkagris - Har missat bild på denna med, men tror det var bär och lakrits.
Malmö chokladfabrik - God choklad med okänd smak.
Pralinhuset - Tror hallonkräm. God i alla fall.
MrCake (om den räknas som chokladkalender?), Pralinhuset och Monty Bojangles praliner gillar jag. Kan tänka mig att köpa dessa igenVilken chokladkalender är du mest nöjd med?