Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har Mr Cake, kommer ni ihåg rabattkoden man fick med i paketet?
Står inte på förpackningen, men tydligen ska man använda det där från Glossybox i torrt hår, jag trodde man skulle använda direkt efter att man tvättat håret.
Mja, jag tror den ska användas i blött? Tolkar det så på förpackningen? Glossybox instruktioner tror jag inte helt på De är ju inte sällan lite snurriga.
Eller har du läst någon mer stans?
. Jag provade i blött hår efter dusch iaf. Oklart om jag känner något särskiltNä, jag läste på länken från glossybox. Så nu är jag riktigt förvirrad känner jag.
. Jag provade i blött hår efter dusch iaf. Oklart om jag känner något särskilt
Dom där chokladpinnarna vill jag se recension på sen, det lät himla gott!Visa bifogad fil 108364
I delikatesskalendern var det två varianter av varm choklad på pinne. Sparas till framtida vintermys, tänker ledig dag med bra bok och brasa.
I Gerdas tekalender var det Halmstadblandning, en god mix av grönt och svart te.
Ingen vinst på triss.
Ska försöka komma ihåg att skriva i recensionstråden när jag smakat.Dom där chokladpinnarna vill jag se recension på sen, det lät himla gott!
Jag känner mig mer lockad att lägga 3000 på delikatesskalendern än tygkalender nästa år
Visa bifogad fil 108370
Glossybox - Kroppsscrub, användbar.
Yves Rocher - Lotion för extra torr hy.
Tvålbutiken - Med doft av rosmarin och pepparmynta.
Tebutiken - Rooibos med rabarber och gräddarom. Doftar gott.
Beauty Pro - Ansiktsmask med pumpa.
Les Confitures a l'Ancienne - Hallonmarmelad.
MrCake - Nötter med choklad och kanel.
Åre chokladfabrik - Tror chokladkola, god iaf.
Monty Bojangles (vegan) - Cocoa nib nights, inte smakat än.
Monty Bojangles (pralin) - God, skitstor choklad. Dark ganache.
Gränna polkagris - Inte med på bild men god.
Malmö chokladfabrik - God choklad.
Pralinhuset - Sjukt god karamellig.