Öppningstråden - adventskalender 2022

Ja, jag hade helt klart högre förväntningar på den dyra med tyger, den kostade trots allt 3000 kr. Hade önskat att det hade gått att få välja färgskala, då hade jag nog säkert varit betydligt mer nöjd.
Jag förstår att du är besviken. Var väldigt intresserad att se vad du skulle få, och tycker en del av tygerna du fått känns som de kommer från rea-högen av tyger de inte fått sålt..

Som du sa, mer värt att be en kompis göra en tygkalender åt en 😅
 
Jag förstår att du är besviken. Var väldigt intresserad att se vad du skulle få, och tycker en del av tygerna du fått känns som de kommer från rea-högen av tyger de inte fått sålt..

Som du sa, mer värt att be en kompis göra en tygkalender åt en 😅
Ja men lite så! Det blå med stora blommor är visserligen ett dyrt tyg, 260 kr m, men det hjälper ju inte när både färg och mönster är helt fel 😂 det är verkligen jättestora blommor 😅
 

Bifogade filer

  • received_854705482322522.jpeg
    received_854705482322522.jpeg
    141,1 KB · Visningar: 23
379D1F5E-22A9-402B-A6C3-2401C774BCE7.jpeg


Glossybox - Leave in scalp tonic. Spännande.
Yves Rocher - Glow scrub. I like it.
Tvålbutiken - Ansiktstvål gjord av bl.a. sheasmör.
Tebutiken - Rooibos med pepparkakssmak. Krydd-, ingefära- och kanelarom. Doftar riktigt gott.
Les Confitures a l'Ancienne - Jordgubbsmarmelad i retur.
MrCake - Kokosyttre och inre (?). I like it.
Åre chokladfabrik - Oklart innehåll, men väldigt god.
Monty Bojangles (vegan) - Caramel haze. Mycket god.
Monty Bojangles (pralin) - Med smak av karamell. Den tog slut i ett nafs.
Gränna polkagris - Tuttifrutti för tredje gången tror jag.
Malmö chokladfabrik - Som vanligt vet jag inte vad den ska smaka, men helt ok.
Pralinhuset - Mörk choklad med smak av kaffe/espresso. Den är inte godare den här gången.
 
Jag har den här, den är fantastisk 😍 skimren är så himla fina och man bygger flera lager om man vill ha mer färg i själva skuggan.

Om du använder färgerna i paletten du tittade på är det ju bara att köra 😅

Visa bifogad fil 108304

Herregud, den var också fantastisk!

Jag använder ju inte ens ögonskugga nu, men ha-begäret är stort. Tänker att jag inte använder för att jag inte har nån palett… (förutom den jag precis fått från MM som jag inte hunnit testa än. Kanske imorgon).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp