Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar inte som om kalendern riktigt lever upp till dina förväntningar. Alltid svårt att välja tyget som passar alla men de andra luckorna känns lite konstiga eftersom det är tillbehör alla som syr redan har.Dag 15-18 I sömnadskalendrarna.
15: En mindre bit yllejersey (tror jag), typ 50 cm hög. Har faktiskt redan sytt en halsbuff av en del av det, värmer bra.
Grejer för att sätta fast undertrådsspolar i trådrullen. Ett nja på den.
16: pompom till Mössa. Nej tack. Ett gäng små rosa knappar. Nej tack.
17: rejäl bit tyg i rött och svart. Kan nog komma till användning, men inget jag hade köpt själv.
Extra dragflärpar till dragkedjor.
18: sax och säkerhetsnålar
Visa bifogad fil 108210
Haha, kanske! Återkom gärna om den är bra!Lyko - en ögonskuggspalett. En skimrig och tre matta, hade passat dig @EmmaBovary
Cult Beauty - Nej, jag har inte tjuvöppnat fler luckor i dagens lucka fanns det inte mindre än fem saker!
Primer från Laura Mercier
Highlighterstick från Róglow
Mascara från Caution
Glowdroppar från Pai
Läppstift från HudaBeauty
Visa bifogad fil 108208
Lancôme - toner
Glossybox - någon sorts toner för skalpen. Väldigt spännande! Måste testa inom en snar framtid
L'occitane - balsam till gårdagens schampo
Bodyshop - bodyscrub i mangoserien
Lyko - en ögonskuggspalett. En skimrig och tre matta, hade passat dig @EmmaBovary
Jo Malone - Red Roses. Första doften i kalendern jag inte är helt såld på men jag ska ge den en chans till.
Cult Beauty - Nej, jag har inte tjuvöppnat fler luckor i dagens lucka fanns det inte mindre än fem saker!
Primer från Laura Mercier
Highlighterstick från Róglow
Mascara från Caution
Glowdroppar från Pai
Läppstift från HudaBeauty
Pappas Tekalender - vitt te med smak av saffran & kardemumma
Visa bifogad fil 108208
Det ska jagHaha, kanske! Återkom gärna om den är bra!
De brukar tydligen göra så lucka 18 fick en annan färg på läppstiftet än du, från "Bossy Browns" istället för "Sweet Nudes". Tyvärr inte riktigt min färg. Nästan alla som inte går åt det rödare hållet, skär det sig så konstigt med. Både vad gäller rosa toner, mer brunaktiga och jag som verkligen skulle vilja hitta ett "your lips but better"-läppstift är ofta på jakt men ser inte klok ut i det mesta... well, partner får nåt att skratta åt iaf.
Nr 18:
Rejäla luckor. Förutom Lumene då som vanligt.
Visa bifogad fil 108232
Uppsamlingsheat igen.
Skincity 16,17&18: Klairs Rich Moist Soothing Cream i travel size , en duschgelé från ESPA som är ett nytt märke för mig samt två arkmasker från Dr Ceuracle
GLOWiD 18: En läppmask från Cosrx som inte släppts i Sverige ännu. Riktigt bra måste jag säga och var även skön under ögonen för köldeksemen jag fått där.
Jag är så löjligt nöjd med kalendrarna från GlowId och Skincity !! Endast en enda produkt hittills som jag inte taggat jättemycket på, alla andra har varit toppen!
Längtar till efter julafton när jag får sammanställa och sortera allt, har nog hudvård för minst ett år nu ! Men man behöver alltid komplettera med stödköp !
Förstår det! Det är verkligen löjligt smått.Jag är så jävla less på min Lumene nu
Ja, jag hade helt klart högre förväntningar på den dyra med tyger, den kostade trots allt 3000 kr. Hade önskat att det hade gått att få välja färgskala, då hade jag nog säkert varit betydligt mer nöjd.Det verkar inte som om kalendern riktigt lever upp till dina förväntningar. Alltid svårt att välja tyget som passar alla men de andra luckorna känns lite konstiga eftersom det är tillbehör alla som syr redan har.
Det svarta tyget med bär/kvistar var ju riktigt fint.