Öppningstråden - adventskalender 2022

Fick precis runt det och har storlek S i zacsess ridbyxor, 38 i pikeur.. 😆
Förutsatt att brallorna har hög midja för det kan inte sitta över höfterna 😅
Oj jag som är XL kan ha det? Och har mera resår att kunna utnyttja i det utan problem. Nu drar jag inte åt det så hårt det går men det sitter bekvämt på mig.
 
Oj jag som är XL kan ha det? Och har mera resår att kunna utnyttja i det utan problem. Nu drar jag inte åt det så hårt det går men det sitter bekvämt på mig.
Va de resår i det? 😂 kanske måste undersöka det noggrannare, satte det bara runt midjan för att kika 🤓
 
20221216_165536.jpg

I delikatesskalendern var det chokladkakor med bitar av både mörk, ljus och vit choklad. Supergoda!

I tekalendern var det Kristianstadblandning. Har inte smakat då jag kände för varm choklad i stället idag.

Ingen vinst på triss.
 
Va de resår i det? 😂 kanske måste undersöka det noggrannare, satte det bara runt midjan för att kika 🤓
Ja jag har ett bälte som är helt i resår iallafall

Mätte det nu och utan att dra i det så var det ca 100cm och när jag drog allt vad jag orkade så blev det ca 135cm men så hårt vill man nog inte ha det på sig
 
Senast ändrad:
Ja jag har ett bälte som är helt i resår iallafall

Mätte det nu och utan att dra i det så var det ca 100cm och när jag drog allt vad jag orkade så blev det ca 135cm men så hårt vill man nog inte ha det på sig
Mitt ät 95 cm, både märkning och när jag mäter.
 
DD7BF9E5-8FA6-4CEF-9652-1BF73AE59E63.jpeg

Glossybox - Mascara
Yves Rocher - Vet ej riktigt. Gissar ansiktsrengöring eller liknande.
Tvålbutiken - Svart tvål som ska dofta pepparmint.
Tebutiken - Rooibos med citrusskal, vaniljbitar, rosblad, ringblomma, södermalmsarom, mangoarom, och vaniljarom. Doftar gott.
Les Confitures a l'Ancienne - Blåbär.
MrCake - Minns ej, men den var god!
Åre chokladfabrik - God chokladkolafyllning.
Monty Bojangles (vegan) - Helt ok tryffel.
Monty Bojangles (pralin) - Har för mig det var citrussmak. Jag gillar MB’s praliner so far.
Gränna polkagris - Saltlakrits igen.
Malmö chokladfabrik - Tror spontant det var lakrits, så inte min grej.
Pralinhuset - Minns ej, men god!
 
Mitt ät 95 cm, både märkning och när jag mäter.
Det är mitt också. Något elastiskt, men kan inte ge många fler cm innan det kommer sitta åt för hårt.
Har jag höga ridbyxor funkar det säkerligen utmärkt, men frågan är om jag ens har några så höga kvar? Återstår att se framöver
 
Och är helt stumt?
Mitt är som sagt väldigt elastiskt
Ja det var elastiskt!😝 Jag märkte inte ens det när jag tog på mig.
Har ett från PS som är som en täckgjord, dvs väldigt elastiskt.
Dehär kommer sitta väldigt spänt om jag ska töja resåren mer än nån cm.
 
Bodyshop - shower gel med doft av Pink Grapefruit. Har inte luktat på den innan men jäklar vad gott den doftade!

L'occitane - liten schampoflaska

Cult Beauty - hårmask från Hairgain

Lyko - face roller

Glossybox - nattkräm från Korres

Lancôme - serum. Har såå många serum att testa nu så det är tur att det här är en liten flaska 😅

Jo Malone - doftljus med Myrrh & Tonka 😍😍😍 jag älskar parfymen jag fick tidigare i kalendern och doftljuset luktar precis på samma sätt. Det här ska jag tända på direkten!
Jag fick ett annat doftljus i början av kalendern som jag använt så gott som dagligen sedan dess. Doftar ljuvligt 😍

Pappas Tekalender - svart te med äpple och citron 😍

IMG_20221217_084928_edit_2982192734774623.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp