Öppningstråden - adventskalender 2022

22235EA6-AA3A-4188-8C56-E76D88061D17.jpeg


Idag blir det bubbel! 🥳 Passar bra med en handkräm med doft av rosor. I rituals var det balsam som inte fastnade på bild för den åkte raka vägen in i duschen och blev blöt 😅

I Effols kalender vet jag inte eftersom dagens lucka var en av de som kollapsade förra veckan när det trillade ut fem luckor på en gång.
 
Någon som har en bild med sammanställning vad de fått i Höökskalendern hittills? 😁

Har inte riktigt hängt med i tråden men är lite nyfiken!
 
Cult beauty - Ögonskugga från Charlotte Tilbury. Jättefin palett, tre skimmerskuggor och en matt!


Visa bifogad fil 108045
Haha, tack återigen för att du lägger upp bilder! Visst är paletten fin? Men själv grämer jag mig över att det bara var en matt skugga (inte alls kräsen... :angel: ), hade gärna haft båda av de översta i matt också, eller iaf en! Sedan är den nedersta skimrande 😍
 
Haha, tack återigen för att du lägger upp bilder! Visst är paletten fin? Men själv grämer jag mig över att det bara var en matt skugga (inte alls kräsen... :angel: ), hade gärna haft båda av de översta i matt också, eller iaf en! Sedan är den nedersta skimrande 😍
Jag föredrar skimriga ögonskuggor så jag tyckte att den var perfekt 😁 Jag gillar inte alls galna, ögonskuggor i färger som lila, rött och turkost utan föredrar mer klassiska färger och då var ju den paletten klockren 😍
 
Jag föredrar skimriga ögonskuggor så jag tyckte att den var perfekt 😁 Jag gillar inte alls galna, ögonskuggor i färger som lila, rött och turkost utan föredrar mer klassiska färger och då var ju den paletten klockren 😍
Haha, jag har någon underlig böjelse för rött. Men annars tycker jag lite samma, förutom att jag föredrar matta skuggor.
 
Nä, jag håller med. Och svårt storleksmässigt, jag kan absolut inte ha det. A gillar det iaf!

Det var väldigt kort. Vågar inte dra åt det eftersom det hamnar mitt över operationssåren, men jag tror att det är på håret att jag kan använda det. Och jag är en storlek S-M 🙄
Fick precis runt det och har storlek S i zacsess ridbyxor, 38 i pikeur.. 😆
Förutsatt att brallorna har hög midja för det kan inte sitta över höfterna 😅
 
Njaaee. Eller, det beror kanske på vilket märke du tänker på?
Jag föredrar puderskuggorna eftersom jag tycker att de är lättare att applicera.
Tänkte mest inget specifikt märke utan gillar förpackningen en ögonskugga med applikator ioch tar inte mycket plats. Har en sån fast pulver från hundra år tillbaka men applikatorn har gått sönder.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp