Havrekakor i delikatesskalendern. Inte riktigt så goda som jag förväntade mig.
I Gerdas tekalender var det "chokladdröm". Mycket gott!
Ingen vinst på triss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du hitta det på hemsidan? Jag lyckas inte.Hööks lucka 15 innehöll ett skärp (vit, marin och vinröd, kameran tog upp färgerna dåligt)
Visa bifogad fil 107963
Letade förut men ser det inte, så det är nog en kalenderspecifik produkt. Men kan inte tänka mig att det hade varit särskilt dyrt att köpa, kvaliteten känns inte direkt fantastiskKan du hitta det på hemsidan? Jag lyckas inte.
Nä, jag håller med. Och svårt storleksmässigt, jag kan absolut inte ha det. A gillar det iaf!Letade förut men ser det inte, så det är nog en kalenderspecifik produkt. Men kan inte tänka mig att det hade varit särskilt dyrt att köpa, kvaliteten känns inte direkt fantastisk
Det var väldigt kort. Vågar inte dra åt det eftersom det hamnar mitt över operationssåren, men jag tror att det är på håret att jag kan använda det. Och jag är en storlek S-MNä, jag håller med. Och svårt storleksmässigt, jag kan absolut inte ha det. A gillar det iaf!
Det är bara 95. Inte många normala vuxna som har det väl? Restlager?Det var väldigt kort. Vågar inte dra åt det eftersom det hamnar mitt över operationssåren, men jag tror att det är på håret att jag kan använda det. Och jag är en storlek S-M
https://www.hooks.se/ryttare/damklader/accessoarer/skarp-crw-5Kan du hitta det på hemsidan? Jag lyckas inte.