I dagens Cult Beauty återfanns Brightening Dark Circle Eye Cream från REN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En efter vad jag sett på fb.Lite nyfiken om ni som har Rituals 2D fick en eller två skrubbhandskar i lucka 12?
Jag provade igår utan någon som helst reaktion, tror jag är rätt okänsligMen bara blanda med serum eller kräm som är "snälla", man skulle nog kunna få rejält irriterad hud om man tog på sig c-vitaminserumet från första luckan också!
Idag kör vi all in på parfymspåret!
L'occitane - parfym med doft av verbena. Hann inte öppna den imorse men enligt hemsidan beskrivs den som citrusaktig och fräsch
Jo Malone - Velvet rose & Oud. Ännu en ljuvlig doft från Jo Malone! Jag är verkligen imponerad över hur gott allt därifrån doftar
Lancome - parfym här också. Jag har den här och om jag inte missminner mig så doftar den lakritsaktigt Inte min favorit men funkar på mindre viktiga dagar
Cult Beauty - ögonkräm från Ren
BodyShop - läppbalsam i Almond Milk. Jag har bodyyoghurten i samma serie ståendes på mitt skrivbord på jobbet, min kollega älskar den! Lär behöva dela läppbalsamet med honom så fort han får syn på det
Lyko - Face Mist. Jag är dålig på att använda mist men får försöka bättra mig!
Glossybox - Settingpuder från Lottie London
Pappas Tekalender - Roiboste från Sydafrika med smak av kanel, kardemumma, choklad och kakaobönor. Låter som något jag skulle kunna gilla
Visa bifogad fil 107878
Fanns det inte någon flärp eller liknande? Om det är små hål i burken så brukar det sitta skyddsplast över som man bara drar bortKan du kanske klura ut hur man får tag i pudret från Lottie? Jag lyckades inte hitta nåt sätt att få ur det ur burken efter att jag skruvat av locket. Ska man pilla upp de små hålen eller?
Fanns det inte någon flärp eller liknande? Om det är små hål i burken så brukar det sitta skyddsplast över som man bara drar bort
Nä, jag hittade inget som kändes som att det gick att ta bort. Ska undersöka noggrannare med pincett kanske.
Stackare! Jag är precis likadan som du, älskar saltlakrits men tycker inte om sötlakrits eller kaffe - det är ett otyg att försöka vara noggrann med det Har köpt färdiga godispåsar som ska vara bara saltlakrits men ändå så smakar de sött ocksåJag tyckte det var en av de bättre luckorna
Men jag klarar varken sötlakrits eller kaffe vilket de flesta varit
Jag fick en skrubbhandske i rosa!Lite nyfiken om ni som har Rituals 2D fick en eller två skrubbhandskar i lucka 12?