Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bodyshop - bodylotion i avokadoserien. Jag har aldrig luktat på den serien innan den här kalendern men den luktar väldigt gott.
Lyko - Setting Spray
Glossybox - bodyscrub
Jo Malone - Oud & Bergamot. Väldigt manlig doft, det får nog bli att spraya den här på kollegan istället för på mig själv
Lancome - Genifique serum
Cult Beauty - Bom Dia Bright Cream från Sol de Janeiro. Kul att få den här efter alla små gula burkar med Bum Bum Creamen
L'occitane - en träkam Kanske inte det mest användbara men okej, jag borstar ju håret så!
Pappas Tekalender - Indiskt chaite med kanel, kardemumma och annat gott! Nu snackar vi
Visa bifogad fil 108310
Ja jag tror att min katt skulle bli förtjust i den annars. Han älskar att bita i tumstockar och borstar så den här kammen är nog en perfekt komboSamma träkam som jag fick i början av min kalender. Nåja, någon nytta ska den väl kunna göra.
Godjul15Ni som har Mr Cake, kommer ni ihåg rabattkoden man fick med i paketet?
Tack! Jag måste beställa lite julgodis till mamma. Och möjligen till mig självGodjul15
Ska dock dubbelkolla, för den koden funkade inte för migTack! Jag måste beställa lite julgodis till mamma. Och möjligen till mig själv
Inte för mig hellerSka dock dubbelkolla, för den koden funkade inte för mig
Det var bara godjulInte för mig heller
Då testar jag den istället Tack för hjälpen!Det var bara godjul
Ja jag tror att min katt skulle bli förtjust i den annars. Han älskar att bita i tumstockar och borstar så den här kammen är nog en perfekt kombo
Var beredd på träflis bara! Min katt har bokstavligt talat bitit av delar av tumstockenSmart! Ska pröva att ge den till min Maine Coon för han är väldigt svår att hitta bra leksaker till.
Gissar att min plånbok kommer gå samma öde till mötesOkej, hoppla. Nu har jag råkat köpa godis för nästan 800:-
Du kan hålla mig i handen när du lägger ordernGissar att min plånbok kommer gå samma öde till mötes
Du kan hålla mig i handen när du lägger ordern
Det här börjar likna en Riverdance-ensemble"In i fattigdomen tåga vi tillsammans hand i hand..."
Det här börjar likna en Riverdance-ensemble