Öppningstråden - adventskalender 2022

FE57B09B-06F8-4BA2-BB09-B05B1370DE70.jpeg


Te i min egna, tvättmedel i Effol, tvål i L’Occitane och duschgel för män i Rituals, den ger jag till lillebror på julafton.
 
Bodyshop - bodylotion i avokadoserien. Jag har aldrig luktat på den serien innan den här kalendern men den luktar väldigt gott.

Lyko - Setting Spray

Glossybox - bodyscrub

Jo Malone - Oud & Bergamot. Väldigt manlig doft, det får nog bli att spraya den här på kollegan istället för på mig själv 😂

Lancome - Genifique serum

Cult Beauty - Bom Dia Bright Cream från Sol de Janeiro. Kul att få den här efter alla små gula burkar med Bum Bum Creamen 😄


L'occitane - en träkam 😂 Kanske inte det mest användbara men okej, jag borstar ju håret så!



Pappas Tekalender - Indiskt chaite med kanel, kardemumma och annat gott! Nu snackar vi 🤩🥳

IMG_20221219_062110_edit_3062736841959728.jpg
 
Bodyshop - bodylotion i avokadoserien. Jag har aldrig luktat på den serien innan den här kalendern men den luktar väldigt gott.

Lyko - Setting Spray

Glossybox - bodyscrub

Jo Malone - Oud & Bergamot. Väldigt manlig doft, det får nog bli att spraya den här på kollegan istället för på mig själv 😂

Lancome - Genifique serum

Cult Beauty - Bom Dia Bright Cream från Sol de Janeiro. Kul att få den här efter alla små gula burkar med Bum Bum Creamen 😄


L'occitane - en träkam 😂 Kanske inte det mest användbara men okej, jag borstar ju håret så!



Pappas Tekalender - Indiskt chaite med kanel, kardemumma och annat gott! Nu snackar vi 🤩🥳

Visa bifogad fil 108310

Samma träkam som jag fick i början av min kalender. :laugh: Nåja, någon nytta ska den väl kunna göra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp