Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lush2 dagar kvar till julafton
Hur många här har kalendrar som går till 25/12? Jag har 5: Glossybox, Bodyshop, Cult Beauty, Jo Malone och Lyko. Största problemet blir att hitta förvaring till allt sen
2 dagar kvar till julafton
Hur många här har kalendrar som går till 25/12? Jag har 5: Glossybox, Bodyshop, Cult Beauty, Jo Malone och Lyko. Största problemet blir att hitta förvaring till allt sen
Samma för min dotter och MrCakeVisa bifogad fil 108587
Jag ångrar både Mr Cake och Lyko Me-Phoria.
Mr Cake för att jag plötsligt helt saknar godissug och inte har smakat en enda av bitarna. Kommer att bjuda familjen på allt på julafton och hoppas att det går åt då.
Me-Phoria för att jag måste ha kollat slarvigt på Margareta Grääs öppning eller blandat ihop kalendrarna, för det är inte många av sakerna som jag har användning för.
Vill bara nämna att jag har Ida Wargs BUS-droppar och tyckte de var lite svåra att få jämna. Försökte blanda med fuktkräm som jag tror det stod att man kunde, men jag blev gulfläckig i ansiktet.Visa bifogad fil 108587
Jag ångrar både Mr Cake och Lyko Me-Phoria.
Mr Cake för att jag plötsligt helt saknar godissug och inte har smakat en enda av bitarna. Kommer att bjuda familjen på allt på julafton och hoppas att det går åt då.
Me-Phoria för att jag måste ha kollat slarvigt på Margareta Grääs öppning eller blandat ihop kalendrarna, för det är inte många av sakerna som jag har användning för.
Ja jag är då inte intresserad av brun-utan-sol produkter, och det var två (hittills) i kalendern - så de får jag ge bort.Vill bara nämna att jag har Ida Wargs BUS-droppar och tyckte de var lite svåra att få jämna. Försökte blanda med fuktkräm som jag tror det stod att man kunde, men jag blev gulfläckig i ansiktet.
Du skulle köpt Caias kalender så hade du fått en necessär med.2 dagar kvar till julafton
OMG! Måste kolla om jag kan buda hem en på TraderaDu skulle köpt Caias kalender så hade du fått en necessär med.