Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart!Oj, har du köpt så många kalendrar?
Jag funderade på att skaffa en låda idag. Men jag har ju färre kalendrar än dig så det kanske är rätt size för migKänns som jag underskattade storleken på låda.. Jäkla tur att jag ska bo borta mycket nästa år så jag har användning av alla pyttisar.
Känns som jag underskattade storleken på låda.. Jäkla tur att jag ska bo borta mycket nästa år så jag har användning av alla pyttisar.
Borde tänkte igenom detta när jag valde kalendrar känner jagJag är glad att LH Cosmetics kalender är en necessär, så jag har förvaringen av allt smink klart redan.
Testade bara att smacka på lite av produkten som var i Cult Beauty, Pollution Shield från Dr. Levy som jag spontant tänkte var onödig. Något att Applicera efter SPF liksom? Jobbigt. Men tror den kommer funka skitbra under smink, nästan som en primer.Lancôme - bodylotion i La vie est belle. Jag gillar parfymen men har varit dålig på att använda den. Kanske blir ändring nu då
Cult Beauty - något sorts skydd mot föroreningar från Dr Levy
L'occitane - ett gulligt litet serum
Jo Malone - en till liten parfym! Jag blev lurad, jag trodde att alla redan hade kommit. Alla andra parfymer kom i kalenderns minsta lådor och i de större fanns det doftljus och liknande men i dagens stora låda låg den här.
Doften är Wood Sage & Sea Salt. Tidigare fick jag en bodylotion i samma doft som är helt ljuvlig så jag tror att det kan vara en trevlig kombo
Lyko - ansiktsolja
Glossybox - någon sorts multiprodukt från dr Botanicals. Ska funka som både fuktkräm/reparerande mask för torra ställen/cleanser med mera.
Bodyshop - en sheetmask i Edelweiss-serien
Pappas Tekalender - Rooiboste med exotiska frukter. Har redan fått det här tidigare i kalendern men okej, jag tyckte att det var gott så jag är inte bitter
Visa bifogad fil 108581
2 dagar kvar till julafton
Hur många här har kalendrar som går till 25/12? Jag har 5: Glossybox, Bodyshop, Cult Beauty, Jo Malone och Lyko. Största problemet blir att hitta förvaring till allt sen