Ögonbryns färg m borste
Primer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ögonbryns färg m borste
Primer
Den är jag nyfiken på, med tanke på hur mkt jag gillar den andra peppriga. Men jag kan också tänka mig att det inte är givet att man gillar den, trots det.Parfym i samma doft som förra duschgelen. Jag är lite tveksam till den här, måste nog blanda den med något lite sötare för att kunna bära den Visa bifogad fil 105892
Nej precis, jag älskar den rosa men den här luktar så... Maskulint och stickigt? Jag tycker att den luktar gott men det är nog inte en doft jag själv kan bära, och den som bär den bör inte använda några större mängder. Åtminstone inte om man vill skona omgivningen eftersom den doftar så starktDen är jag nyfiken på, med tanke på hur mkt jag gillar den andra peppriga. Men jag kan också tänka mig att det inte är givet att man gillar den, trots det.
Haha, jo kan tänka mig. Fått överge min favorit i parfymformat eftersom att min parter inte riktigt fixar med den. Som tur är går det bra med den som duschkräm iaf...Nej precis, jag älskar den rosa men den här luktar så... Maskulint och stickigt? Jag tycker att den luktar gott men det är nog inte en doft jag själv kan bära, och den som bär den bör inte använda några större mängder. Åtminstone inte om man vill skona omgivningen eftersom den doftar så starkt
Flytande ögonskugga i båda luckorna, sjuuuukt snygga en brons och en silver med superfint glitter i. Bilden gör tyvärr inte färgerna rättvisa.
Åh jag älskar flytande ögonskugga. Det är så enkelt och man kan ta med den i väskan.Väldigt nöjd med kalendern hittills!
Så lite så! Är det något särskilt du är mer sugen på att testa?Tack för tipset om Molton Brown @Zinfernia , jag har blivit allt mer nyfiken på den och skickat en ledtråd till min syster om något till julklapp till en viss person
Njäe, men skickade länk på smällkaramellen så kan man få prova på lite olika dofter tänkte jag, du har talat så gott om deras dofter att jag blev lockadSå lite så! Är det något särskilt du är mer sugen på att testa?
Ja den smällkaramellen är ju toppen men jag får varna dig redan nu, det är risk att man blir beroende av märket Jag tycker att alla dofterna i den smällkaramellen luktar väldigt gott!Njäe, men skickade länk på smällkaramellen så kan man få prova på lite olika dofter tänkte jag, du har talat så gott om deras dofter att jag blev lockad
Rouge palett och jelly gloss, perfekt för jag har inget rouge alls sen innan.