Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den är jag nyfiken på! Försök beskriva hur den luktar? (haha, jag vet det är mycket begärt och subjektivt, men ändå!)En parfym i doften Milk Musk Doftar ljuvligt! Visa bifogad fil 106359
Ehum, gott?Åh, den är jag nyfiken på! Försök beskriva hur den luktar? (haha, jag vet det är mycket begärt och subjektivt, men ändå!)
Haha, det jag var nyfiken på var nog om det fanns en hint av blomma också. Älskar annars mysk och bomull massor, gärna när det ter sig pudrigt.Ehum, gott?
Det är en väldigt mjuk och snäll doft. Medan typ Flora Luminare och Fiery Pink Pepper är solklart mer feminina dofter för mig är den här mer åt unisex. Jag tycker att den doftar lite vanilj, lite blomma och typ nytvättad bomull
Om din sambo tycker att Fiery Pink Pepper doftar för starkt kommer han nog inte ha invändningar mot den här, den är lite av raka motsatsen
Ja jag tycker att den doftar lite, lite blomma någonstans den doftar jättegott! I och med att det är en EdT så är den diskret, mjuk och fräsch och väldigt enkel att bära till vardagsHaha, det jag var nyfiken på var nog om det fanns en hint av blomma också. Älskar annars mysk och bomull massor, gärna när det ter sig pudrigt.
Låter som något som jag måste testa framöver då. Även om jag för tillfället har Poudrée från Narciso Rodriguez som standardparfym, men man blir ju alltid sugen på att utöka doftgarderoben...Ja jag tycker att den doftar lite, lite blomma någonstans den doftar jättegott! I och med att det är en EdT så är den diskret, mjuk och fräsch och väldigt enkel att bära till vardags
Åhléns har ju 30% rabatt på doft idag...Låter som något som jag måste testa framöver då. Även om jag för tillfället har Poudrée från Narciso Rodriguez som standardparfym, men man blir ju alltid sugen på att utöka doftgarderoben...
Åh, vad är det för doft? Låter inte blommig, och intressant.En duschgel i doften Neon Amber. Luktar väldigt gott!
Tycker för övrigt att storlekarna är riktigt bra i den här kalendern. Alla flaskor är 100ml förutom kroppsoljorna och julgranskulorna med shower gel.
Visa bifogad fil 106448
Nej, den är inte blommig alls. Snarare mjukt rökig/träig, doftar kådaÅh, vad är det för doft? Låter inte blommig, och intressant.