Öppningstråden - adventskalender 2022

En parfym i doften Milk Musk 😍 Doftar ljuvligt!
IMG_20221126_093326_edit_2131335928685709.jpg
 
Åh, den är jag nyfiken på! Försök beskriva hur den luktar? (haha, jag vet det är mycket begärt och subjektivt, men ändå!)
Ehum, gott? :D

Det är en väldigt mjuk och snäll doft. Medan typ Flora Luminare och Fiery Pink Pepper är solklart mer feminina dofter för mig är den här mer åt unisex. Jag tycker att den doftar lite vanilj, lite blomma och typ nytvättad bomull 😅

Om din sambo tycker att Fiery Pink Pepper doftar för starkt kommer han nog inte ha invändningar mot den här, den är lite av raka motsatsen 😁
 
Ehum, gott? :D

Det är en väldigt mjuk och snäll doft. Medan typ Flora Luminare och Fiery Pink Pepper är solklart mer feminina dofter för mig är den här mer åt unisex. Jag tycker att den doftar lite vanilj, lite blomma och typ nytvättad bomull 😅

Om din sambo tycker att Fiery Pink Pepper doftar för starkt kommer han nog inte ha invändningar mot den här, den är lite av raka motsatsen 😁
Haha, det jag var nyfiken på var nog om det fanns en hint av blomma också. Älskar annars mysk och bomull massor, gärna när det ter sig pudrigt. :love:
 
Ja jag tycker att den doftar lite, lite blomma någonstans 😁 den doftar jättegott! I och med att det är en EdT så är den diskret, mjuk och fräsch och väldigt enkel att bära till vardags 😊
Låter som något som jag måste testa framöver då. Även om jag för tillfället har Poudrée från Narciso Rodriguez som standardparfym, men man blir ju alltid sugen på att utöka doftgarderoben...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp