Glömde visst skriva igår. Gårdagens te var "carambola". Gott te, oklar smak.
Dagens te var "lemon". Inte min smak, drack inte upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara jättefint på sommarenNu börjar det dra ihop sig mot december.
Väldigt tuggummirosa idag, oklart när jag ska ha det här nagellacket. Får kanske ge bort det till brorsdöttrarna. Visa bifogad fil 106202
Jag ÄLSKAR orange & bergamot!En handkräm i serien Orange & Bergamot. Jag trodde inte att jag skulle gilla den här så värst mycket eftersom duschgelen med samma doft luktar okej men inte så mycket mer än så men handkrämen doftar faktiskt ljuvligt! Har suttit och luktat på mina händer hela morgonen nu
Visa bifogad fil 106263
Carambole (stavas?) är ett annat namn för stjärnfrukt. Kanske det var det? Älskar den frukten så hade gärna smakat på det teet ^^Glömde visst skriva igår. Gårdagens te var "carambola". Gott te, oklar smak.
Det kan det ha varit, men själva teet hette Carambola med a.Carambole (stavas?) är ett annat namn för stjärnfrukt. Kanske det var det? Älskar den frukten så hade gärna smakat på det teet ^^
Med ett skadat finger i bakgrunden
Med ett skadat finger i bakgrunden
Eller till påsk kanske?
Jag förstår varför satt och luktade på mina händer hela dagen igår!Jag ÄLSKAR orange & bergamot!