Öppningstråden - adventskalender 2022

Fick verkligen slita sönder luckan idag, såg sen att den av nån anledning var gjord upp och ned, därav att det blev sånt krångel. Tur jag inte jobbar med lucköppning på youtube. ;)

Det var "apricot oil" så jag antar att det är nåt för nagelbanden? Tror mina nagelband blir glada, jag sköter aldrig om dem. :o
 
Väldigt avundsjuk på den kalendern, men man måste mätta munnen efter matsäcken :sorry: men jag har önskat mig några duschkrämer av märket:)
Ja kalendern var inte jättebillig men kommande år behöver jag å andra sidan inte köpa något inom skönhetsvård så det kanske är lite av en investering 😅
Deras duschkrämer är såå härliga! Det finns ju kit med flera mindre flaskor om man vill testa.
 
Okej, först och främst: Jag var inte naken när jag tog det här kortet även om det verkligen ser ut så på korken 😂

Det här är en bodylotion i samma serie som duschgelen jag fick häromdagen, Fiery Pink Pepper 🤩
IMG_20221117_071945.jpg
 
Tänk att vi redan är halvvägs! Hur fort har inte det här gått?!

I dagens lucka var det en shower gel med doften Re-charged Black Pepper. Inte min favorit men luktar rätt gott att använda som bas om man har någon lite mer söt parfym över 😊
IMG_20221118_071736.jpg
 
Har inte orkat uppdatera då jag inte fått spoilersen att funka, hoppas det funkar nu.

Kanske inte i rätt ordning

Shade konturpuder
Spegel (ej på bild då jag tappade den i golvet)
Sminkborste
Läppstift
Brynpenna
Läppenna
Läppolja

rev.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp