Habina
Trådstartare
Dagens te var "julmums". Gott, men inte någon speciell julsmak.
Åh, den lät som om det skulle vara mums mums med jordgubbssmak. Vad smakade det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens te var "julmums". Gott, men inte någon speciell julsmak.
Fruktigt. Står i innehållsförteckningender skulle vara saffran i, men slog inte igenom i smaken.Åh, den lät som om det skulle vara mums mums med jordgubbssmak. Vad smakade det?
Inte i ordning: ögonvaxpenna, två lipiliner i olika färg, två liqiud lipstick matchande pennorna, liten svamp, primer, highlighter ( funkar säkert som ögonskugga också och idag fick jag en lipscrubb .
Svart kajalpenna och en ögonskuggspalett, ska bli så kul att testa de glittrande ögonskuggorna!
Ja precis, en av handkrämerna doftar orange & bergamot . Det finns även parfym och duschgel i samma serie.Nu har jag missat, men jag har för mig att det skrivits om bergamott. @Zinfernia var det någon av dina MB som luktade av det? Älskar bergamott, därav frågan
Alltså, jag som egentligen inte gillar duschgel, inte använder parfym och typ aldrig smörjer in mig blir ändå sugen på det där! Det känns så lyxigt och trevligt!Då var hela kalendern öppnad. Jag tycker att den har varit toppen! Älskar deras dofter och kommer att kunna använda i princip allt, förutom två parfymer som är lite väl maskulina.
I kalendern i år:
Två duschgel (100ml)
Tre duschgel (75ml, julgranskulor)
Handtvål (100ml)
Två bodylotion (100ml)
Två kroppsoljor (50?ml)
En badolja (50?ml)
Två schampon (100ml)
Två balsam (100ml)
Två handkrämer (40ml)
Ett parfymetui
Sex parfymer (7,5ml)
Visa bifogad fil 106660
Ja, jag älskar Molton Brown. Dofterna är helt magiska och flaskorna så fina att titta påAlltså, jag som egentligen inte gillar duschgel, inte använder parfym och typ aldrig smörjer in mig blir ändå sugen på det där! Det känns så lyxigt och trevligt!
Jag tror att badoljan är ganska okej att använda som duschgel. Jag har inte heller något badkar men många badoljor funkar tydligen även att tvåla in sig medJag är fasiken också sugen på den @Zinfernia! Älskar duschgel, men är inte så mycket för hudvård egentligen så tycker det känns lagom med det i den där. Enda är väl badoljan som jag inte skulle kunna använda (inget badkar).