Öppningstråden - adventskalender 2022

En till parfym, den här gången i Fiery Pink Pepper 😍 Har tidigare i kalendern fått både duschgel och bodylotion i samma serie så kul att även få parfymen 😃
IMG_20221129_061221_edit_2259078026595383.jpg
 
Inte i ordning: ögonvaxpenna, två lipiliner i olika färg, två liqiud lipstick matchande pennorna, liten svamp, primer, highlighter ( funkar säkert som ögonskugga också och idag fick jag en lipscrubb 🙂.
20221129_115848.jpg

Har inte hunnit uppdatera men väldigt nöjd med kalendern och imorgon har jag två luckor kvar att öppna innan jag börjar öppna min glossybox 🙂.
 
Då var hela kalendern öppnad. Jag tycker att den har varit toppen! 😍 Älskar deras dofter och kommer att kunna använda i princip allt, förutom två parfymer som är lite väl maskulina.

I kalendern i år:
Två duschgel (100ml)
Tre duschgel (75ml, julgranskulor)
Handtvål (100ml)
Två bodylotion (100ml)
Två kroppsoljor (50?ml)
En badolja (50?ml)
Två schampon (100ml)
Två balsam (100ml)
Två handkrämer (40ml)
Ett parfymetui
Sex parfymer (7,5ml)

IMG_20221130_065331_edit_2304776528684243.jpg
 
Då var hela kalendern öppnad. Jag tycker att den har varit toppen! 😍 Älskar deras dofter och kommer att kunna använda i princip allt, förutom två parfymer som är lite väl maskulina.

I kalendern i år:
Två duschgel (100ml)
Tre duschgel (75ml, julgranskulor)
Handtvål (100ml)
Två bodylotion (100ml)
Två kroppsoljor (50?ml)
En badolja (50?ml)
Två schampon (100ml)
Två balsam (100ml)
Två handkrämer (40ml)
Ett parfymetui
Sex parfymer (7,5ml)

Visa bifogad fil 106660
Alltså, jag som egentligen inte gillar duschgel, inte använder parfym och typ aldrig smörjer in mig blir ändå sugen på det där! Det känns så lyxigt och trevligt!
 
Jag är fasiken också sugen på den @Zinfernia! Älskar duschgel, men är inte så mycket för hudvård egentligen så tycker det känns lagom med det i den där. Enda är väl badoljan som jag inte skulle kunna använda (inget badkar).
Jag tror att badoljan är ganska okej att använda som duschgel. Jag har inte heller något badkar men många badoljor funkar tydligen även att tvåla in sig med 😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp