B
BonRaiz
Sv: Öppna ögonen
Alla får tycka vad dom vill om hans metoder....
Jag har oxå provat på mina hästar (2 hitintills)...
Den ena blev helt förtvivlad...."varför är du matte som ett rovdjur mot mig" och det tog lång tid innan han kunde lita på mig igen...
Medan den andra visste direkt vad göra...lugnast i mitten m matte...
Så, jag tror nog ända, det handlar lite om individer..och att man som "lekman" skall vara välldigt försiktig...
Obs...detta är mina tankar...någon annan har andra..:smirk:
Som jag sa tidigare, vilken tränare gör det inte för pengar, det är ju deras jobb/levebröd...MT (nu gör jag det igen)har jobbat så pass länge m detta, så han har råd o skänka pengar till det han vill...han är inte ensam om det, att skänka alltså, massor av företag skänker i olika program och får reklam för det...så har även vår "herre" här fått, bara på tråden...el?poco_bueno_breyer skrev:Hejsan!
jag förstår att det är många som tror att Monty gör allting för att tjäna pengar.Men jag fattar verkligen inte hur man inte kan älska hans metoder?Dem är ju helt utan våld och tvång.Jag har själv prövat Join up på flera hästar och det har funkat utmärkt och hästarna har varit som änglar efter det.Om han nu skulle göra allt för pengar(vilket jag inte tror) så är ju hans metoder ändå bra
Alla får tycka vad dom vill om hans metoder....
Jag har oxå provat på mina hästar (2 hitintills)...
Den ena blev helt förtvivlad...."varför är du matte som ett rovdjur mot mig" och det tog lång tid innan han kunde lita på mig igen...
Medan den andra visste direkt vad göra...lugnast i mitten m matte...
Så, jag tror nog ända, det handlar lite om individer..och att man som "lekman" skall vara välldigt försiktig...
Obs...detta är mina tankar...någon annan har andra..:smirk: