Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså att vissa inte vill träffa dig och andra vill bli vän på FB känns inte särskilt konstigt alls. Alla har ju inte samma åsikt liksom. Det finns människor här inne som tycker att jag är pest medan andra PM:ar om att träffas, det är ju lite så livet är.
Hm och så finns de människorna (jag ex) med ett öppet sinne som finner det både roande och givande att umgås med folk som har andra åsikter. tja smaken är ju som baken ;)

Påminner om "Brev till min älskling" som finns på ett mansdominerat fora sen ett antal år tillbaka:

Emottogs med stor del humor från majoriteten av övriga forumister och väcks till liv ibland.

Ja om forumet var mansdominerat så är det inte alls konstigt, män har inte 100 -tals med år bakom sig av könskamp för jämställdheten.

Jag tyckte inte det var ett dugg roligt faktiskt. Min sambo skulle kunna skriva något sådant (Alltså nu menar jag för att det alltid är han som handlar och lagar mat) men det skulle han faktiskt aldrig göra, han har egna intressen som tar massor med tid och är själaglad att jag oxå har det och att vi låter varandra ha hur mkt tid vi vill med våra intressen.

Det är klokt att komma ihåg att man inte är så anonym och skyddad som man kan få för sig ibland.
Det kan bli litet fel annars.

Fast även om man vet att man inte är helt anonym osv så är det ju superohyfsat att hålla på och "hota" någon med det.

Ungefär som när någon tyckte att det var rimligt att tala om att hen minsann kunde slå ner sin sambo om hen ville. Vad fan?!

Fast även om man vet att man inte är helt anonym osv så är det ju superohyfsat att hålla på och "hota" någon med det.
Det kan ibland vara en lämplig påminnelse när någon skriver sådant som vore nyttigast att hålla för sig själv.

Typ "Vill du verkligen att alla skall veta detta?"

Just ja, dammsugare! Har funderat massa på det men fick upp väldigt underliga bilder i mitt huvud som inte alls hade med dammsugare att göra. :o
Jag hade verkligen inte en susning, det var därför jag var tvungen att googla. Fick bl a upp den här så TS sambo bör nog vara försiktig :D

snabeldrake-2_86135091.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka