Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är en av dem som använder ordet älskling gentemot min sambo - och han gör så mot mig med.
Mot både mina egna djur och patienter kan jag dessutom säga "kom hjärtat".

Har aldrig tänkt tanken att det skulle vara nedlåtande mot någon av oss.

Kan dessutom i skrivet tal skriva just älsklingen.

Vänta, varför var det synd om TS från första början?
Ts sitter hemma själv när sambon är ute och träna hundar
Ts får ta ansvar för presentinköp och se till att det finns mat hemma.
När sambon är hemma somnar hon kl 20 och dom äter smörgås med oboy på lördagskvällen

Visst är det synd om ts :(

Nu har bukes kvinnosakskvinnor också sågat ts totalt, ts vågar aldrig visa sig här igen
Troligtvis är sambon också skitförbannad på ts nu också

Varför skulle man ha lyckats göra det? Jag har ingen aning om vem det är och spela roll. Är väl inte sambons fel att TS startat tråden?
Iofs..

Jag funderar på hur jag hade reagerat om min karl hade skrivit något liknande :confused: här på forumet...(vilket aldrig någonsin skulle hända :crazy:)

Troligtvis hade jag gett mig in i tråden och sagt till
Vad faen gör DU här?!?
Uuuuuuut!!!

:p

När sambon är hemma somnar hon kl 20 och dom äter smörgås med oboy på lördagskvällen

Nu har bukes kvinnosakskvinnor också sågat ts totalt, ts vågar aldrig visa sig här igen
Troligtvis är sambon också skitförbannad på ts nu också

Driver du med oss?
Personen kan väl laga mat själv in hen är hungrig?

Ja det låter ju trist. Men TS säger ju att han är nöjd och glad och allt är på skämt så då får man väl tro honom.

Smörgås med o'boy låter för övrigt jättegott en lördagkväll tycker jag, heja TS sambo!

Iofs..

Jag funderar på hur jag hade reagerat om min karl hade skrivit något liknande :confused: här på forumet...(vilket aldrig någonsin skulle hända :crazy:)

Troligtvis hade jag gett mig in i tråden och sagt till
Vad faen gör DU här?!?
Uuuuuuut!!!

:p
Min hade fått skäll, i en salig blandning av "du får inte vara här" och "herregud vi har ju ett helt hus att städa gör något vettigt"

Ja och alltid gör någon bort sig och sedan får MG personen att tappa ansiktet totalt. Det spelar ingen roll vad det gäller. Ungar som säljer telefoner eller folk som hånar MG för att sen bli räddade när de håller på att drunkna. Rädda människor och människor som inte fattar att MG förvarar hemliga handlingar åt militären eller nån som har en trasig maskin. Listan är oändlig inser jag.
En sak gör jag iallafall inte, jag sitter inte på ett forum och öppet hånar någon där som jag inte vet ett dugg om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka