"herregud vi har ju ett helt hus att städa och jag ska träna hund så gör något vettigt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"herregud vi har ju ett helt hus att städa och jag ska träna hund så gör något vettigt"
Du menar öppna vinet och hälla upp chipsen? Och varför inte naken?Nu har Herrtaku kommit hem med vin och chips och ställt sig för att laga middag. (Dock inte naken.)
Förlåt jag trodde det skulle gå fram att det var ett skämt eftersom jag skämtat med @mandalaki förut och är ganska säker på att hendalaki sagt åt mig att skita ner mig
Vid något tillfälle
Du menar öppna vinet och hälla upp chipsen? Och varför inte naken?
En sak gör jag iallafall inte, jag sitter inte på ett forum och öppet hånar någon där som jag inte vet ett dugg om.
Du vet väl att buke är dårarnas paradis? Jag har förut skrivit hästdårarnas paradis men omvärderat det hela och här ska allt som kan missförstås missförstås och kan det inte missförstås så tolkar man om det, lägger till och drar ifrån samt blandar in random oväsentligheter, rör om i grytan och hoppas få med sig ett antal medlemmar samt startar ett drev.
Ts sitter hemma själv när sambon är ute och träna hundar
Ts får ta ansvar för presentinköp och se till att det finns mat hemma.
När sambon är hemma somnar hon kl 20 och dom äter smörgås med oboy på lördagskvällen
Visst är det synd om ts
Nu har bukes kvinnosakskvinnor också sågat ts totalt, ts vågar aldrig visa sig här igen
Troligtvis är sambon också skitförbannad på ts nu också
Visst är det synd om ts
Snarare jag ska åka och fika hos en kompis
Det är ju inte bara maten ts är ledsen över, ts har även bekymmer om sex och varför sambon somnar utmattad kl 20....Driver du med oss?
Personen kan väl laga mat själv in hen är hungrig?
Vi ser ju klart och tydligt i tråden!!Fast stopp och belägg. Min sambo sitter själv hemma när jag tränar hästen. Han gillar att vara själv hemma. Presentinköp hjälps vi visserligen åt med, men han ser till att det finns (lagad) mat hemma. Det visste han om när jag flyttade hit. Jag somnar kanske inte 20, jag är knappt hemma tills dess, men däremot somnar jag lätt nån timme efter att jag kommit hem på vardagar. Det är inte särskilt synd om min sambo för det, han har valt att ha det såhär för att vi ska kunna bo tillsammans.
Jag skulle vara mer bekymrad över att vara tråkmånsen i förhållandet om jag var TS.Det är ju inte bara maten ts är ledsen över, ts har även bekymmer om sex och varför sambon somnar utmattad kl 20....
Tänk dig själv!!
Tror du inte sambon är vansinnig på ts för att denne har hängt ut deras privliv till allmän beskådan här på buke?? Va?? Va?.
Vi ser ju klart och tydligt i tråden!!
Att det är synd om sambos som blir utsatta på detta viset!!
Jag tycker du ska prata med din älskling och fråga hur han mår!
Han är på rymmen! Vet du inte att man bara får ha dem lösa om de kommer direkt på inkallning och inte smiter?!Min älskling är inte hemma för tillfället För en gångs skull har jag släppt ut honom från hemmet. Jag har varit sjukskriven två veckor och tröttnat på att ha honom här hela tiden.
Va?Va?? Va?.
Min älskling är inte hemma för tillfället För en gångs skull har jag släppt ut honom från hemmet. Jag har varit sjukskriven två veckor och tröttnat på att ha honom här hela tiden.
Han är på rymmen! Vet du inte att man bara får ha dem lösa om de kommer direkt på inkallning och inte smiter?!
Nyp i ljumsken!!Chips är tydligen inte mat och så verkar det som om jag inte lyckats helt med träningen. Jag får nog överge klickern och börja med hårdare metoder.
Jag försöker förstår varför det inte blir något sex. Vem vill ha ett gnälligt mähäDet är ju inte bara maten ts är ledsen över, ts har även bekymmer om sex och varför sambon somnar utmattad kl 20....
Tänk dig själv!!
Tror du inte sambon är vansinnig på ts för att denne har hängt ut deras privliv till allmän beskådan här på buke?? Va?? Va?.
Nej nej, elhalsband eller stackel! Besviken på din okunnighetNyp i ljumsken!!
Och ett "app app app" för att avbryta ett felaktigt beteende innan det börjar.
Han är på rymmen! Vet du inte att man bara får ha dem lösa om de kommer direkt på inkallning och inte smiter?!
Darn it! Det tänkte jag inte på. Nåja, han lär väl komma hem när han fryser tillräckligt