Brukar du tänka själv, menar du?Bra. Kan du i fortsättningen även använda "Nej, Hedinn, såhär ska du tycka:" när det inte är din åsikt, utan en åsikt som även jag borde ha? Det skulle underlätta SÅÅÅÅ mycket, så slipper jag tänka själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar du tänka själv, menar du?Bra. Kan du i fortsättningen även använda "Nej, Hedinn, såhär ska du tycka:" när det inte är din åsikt, utan en åsikt som även jag borde ha? Det skulle underlätta SÅÅÅÅ mycket, så slipper jag tänka själv.
Det handlar inte om att förstå eller inte, i det här fallet måste man gissa och då gissa att du inte menar det du skriver utan något annatNej, "enligt mig" är ungefär det fulaste uttryck jag vet så det kommer aldrig att hända. Jag föredrar att skriva t ex "jag tycker". Men om man inte förstår att det där inlägget är MIN åsikt så får det väl vara så.
Jag har flera bekanta som använder det påhittade ordet "älski". Jag vet faktiskt inte vilket som är fulare
Ja, till ungarna säger jag alla tramsiga saker som finns i världen tror jag men för mig är det en annan grej. Skulle ju aldrig kalla min kille "niphredils lilla gryn" liksom men med ungarna blir det sånt i kvadrat.jag tillhör anti-älsklingskaran och värst tycker jag om när folk skriver skriver att "idag har jag och älsklingen gjort bla bla"?
Däremot som du säger till dina yngre barn kan jag nog också ha slunkit ur mig nån gång
Låt oss begravas tillsammans."Älski". Nu dog jag lite inombords.
"Så har jag och älski varit och skidat! Nu fredagsmysheart""Älski". Nu dog jag lite inombords.
Nu blir jag förvirrad. Har jag någonsin påstått att du inte skulle leva i en kärleksfull relation (jag har väl aldrig överhuvudtaget kommenterat din relation med din partner).Haha, herregud. Du behöver inte vara ledsen för min skull, jag lever nog i världens mest kärleksfulla relation med världens i särklass urbästa människa. Vi klarar oss finfint utan att kalla varandra just specifikt "älskling", det finns MÅNGA sätt att visa sin kärlek på utan att använda orden älskling eller gumman eller snuttipluttan .
Vilken wifebeater som helst kan säga ordet "älskling" så att det skulle ha nån form av särställning håller jag verkligen inte med om.
Niphredils pequena semola
Ja, till ungarna säger jag alla tramsiga saker som finns i världen tror jag men för mig är det en annan grej. Skulle ju aldrig kalla min kille "niphredils lilla gryn" liksom men med ungarna blir det sånt i kvadrat.
Låt oss begravas tillsammans.
Nej, det gör jag på andra ställen. Där är jag Bukes talesperson. Jag brukar inleda med "Vi på Bukefalos har kommit fram till att ..." och så fortsätter jag med något subversivt radikalfeministiskt
Folk hade väl kunnat få tro det, i alla fall..?Brukar du tänka själv, menar du?
Jag tror inte att jag någonsin har använt ordet älskling i den betydelsen och har mycket svårt att tänka mig att jag någonsin skulle göra det.jag tillhör anti-älsklingskaran och värst tycker jag om när folk skriver skriver att "idag har jag och älsklingen gjort bla bla"?
Däremot som du säger till dina yngre barn kan jag nog också ha slunkit ur mig nån gång
Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?
Av någon anledning tror jag inte ts dyker upp på forumet igen
Snacka om att skrämma iväg "stackaren" nu är det ju ännu mer synd om ts
Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?
Jag har inte heller någon koll på vem TS sambo är trots att jag tillbringar alldeles för mycket tid på bukes hundforum. Det finns mer än en som hade kunnat passa in på beskrivningen.Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?
TS sambo tyckte väl att svenskskyddet var bättre än IPO:t om jag förstått TS rätt.Jag har faktiskt inte en jäkla aning. Trodde jag var den enda ipo-nörden på detta forum. Förutom Voff då, som långsamt indoktrineras av sin sambo.
Jaså?Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?
Jag har då ingen aning. Och helt ärligt så kunde jag inte bry mig mindre.Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?
Varför skulle man ha lyckats göra det? Jag har ingen aning om vem det är och spela roll. Är väl inte sambons fel att TS startat tråden?Dom flesta har väl redan gissat vem ts sambo är....?