Nyp i ljumsken!!
Och ett "app app app" för att avbryta ett felaktigt beteende innan det börjar.
Du menar när han försöker klä på sig på morgonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyp i ljumsken!!
Och ett "app app app" för att avbryta ett felaktigt beteende innan det börjar.
Bara för att du kör med grymma stenåldersmetoder a la gamla skolan.Nej nej, elhalsband eller stackel! Besviken på din okunnighet
Jag såg det på tv och gamla bruksmansklubbsmedlemmar har tipsat om det så det måste väl vara bästa metoden att träna sin partner!?!Bara för att du kör med grymma stenåldersmetoder a la gamla skolan.
Positiv förstärkning!
Ah, dessa kräsna individer. Ta bort skålen om han inte ätit på en halvtimme och så prova igen nästa mål. Upplys honom även om att Solanum tuberosum är ett av våra viktigaste livsmedel. Och vad gäller druvor, pja det säger sig ju självt.Chips är tydligen inte mat
Härligt att du har humor, det skulle inte jag ha om nån svarat mig så men ni kanske brukar, och kanske känner varandra väl med det språkbruket.
Ts sitter hemma själv när sambon är ute och träna hundar
Ts får ta ansvar för presentinköp och se till att det finns mat hemma.
När sambon är hemma somnar hon kl 20 och dom äter smörgås med oboy på lördagskvällen
Visst är det synd om ts
Nu har bukes kvinnosakskvinnor också sågat ts totalt, ts vågar aldrig visa sig här igen
Troligtvis är sambon också skitförbannad på ts nu också
Visst är det synd om ts
Jag har heller inte en susningJag har faktiskt inte en jäkla aning. Trodde jag var den enda ipo-nörden på detta forum. Förutom Voff då, som långsamt indoktrineras av sin sambo.
Hm..Du menar att du tror att det finns en sambo till ts? Det tror inte jag.
Åh berätta!Älskar också att @mandalaki kommer ihåg Elftors kupp mot mig back in the days
Åh berätta!
Ok.Hahaha, näe - det är ju mycket mer spännande att låta det vara ett mysterium.
Retas inte med Elftor bara
Pfft, alla vet att IPO inte lämpar sig för drakar och enhörningar.Ok.
Jag är lite sur att @mandalaki inte trodde jag var TS sambo,
Det är ju ingen här som känner mig så det skulle jag ju kunna vara
Älskar också att @mandalaki kommer ihåg Elftors kupp mot mig back in the days
Nu var jag ju tvungen att kolla varför jag taggades i den här tråden.Hört talas om stridsdrakar va? Fråga @Klara hon läser en hel serie i hur man ska träna dem!
Jag har heller inte en susning
Är nästan lite suuur över att någon har suttit inne med skyddssnack utan att dela med sig
Vi kanske får starta en egen tråd @Jadzia. Du sköter snacket och jag trycker på gilla och håller med
Herrtaku
Hentaiku.
Läste jag.
Och höll på att skratta ihjäl mig.