Du får uppfinna
Hon är ju fullt upptagen med att träna IPO! Skärpning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får uppfinna
Du får uppfinna
Strutfolket kanske först gjorde glasstrutarna och sen gjorde deras ättlingar Madonnas BH?Men glasstrutarna fanns väl före Gaultierre? Vem kom först struten eller Madonna/Gaultierre?
Preciiis. Du fattar.Hon är ju fullt upptagen med att träna IPO! Skärpning!
Prova googla Gaultier istället, du får nog bättre träffar än jag fick på GaultierreStrutfolket kanske först gjorde glasstrutarna och sen gjorde deras ättlingar Madonnas BH?
Ska kolla lite på google.....återkommer.
Nej Karl är upptagen med att dra i strutenDet är väl ändå karlgöra?
Hej älskling,
Menar inte att störa dig men tänkte att jag kunde regga mig här på detta forumet så kan du läsa det jag skriver om vårat gemensamma liv och vardagsbestyr samtidigt som du följer och svarar i viktiga trådar. Exempelvis vilken hundförarväst som är bäst eller varför det vanliga skyddet är så mycket bättre och coolare än IPO-skyddet. Jag vet att du har mycket att tänka på nu inför helgens stundande tävlingar och träning och lovar därför att försöka hålla mig så kortfattad som möjligt.
Kommer du hem efter tävlingen på fredag och sover hemma, tycker du var lite svävande i ditt svar sist jag frågade. När åker du på lördag morgon? Har du tid att äta frukost med mig och i så fall när? Om ja, vad vill du ha till frukost? Har du möjlighet att ta med dig valpen på lördag till tävlingen så slipper hon stå ute i hundgård, det skulle ju bli -15 grader. Skulle du kunna ta en titt i kyl/frysen och se om det är något du vill jag ska handla inför helgen, jag tänker i första hand på mat till oss människor som bor i huset, inte köttbullar att ha när du tränar hundarna. Skriv gärna och fyll på inköpslistan som ligger på vanliga stället så fixar jag det.
Om jag har förstått dig rätt så har vi en gemensam kväll denna vecka utan något inbokat, den infaller på lördag. Min fråga är då vad du vill ha till middag, jag kan försöka ha den färdig tills du är hemma om du ger mig något förslag på önskad måltid. Nej älskling, mackor & oboy duger inte till lördagsmiddag. Förslag på aktiviteter efter middagen: Se en film, kanske vi kunde lägga oss i bubbelpoolen eller samlag? Jag är öppen för förslag. En liten ödmjuk önskan från min sida är om du kunde försöka hålla dig vaken längre än till kl 20:00 när vi sitter i tv-soffan. Jag vet det är tufft och slitigt att träna hund men försök.
Som du vet har du nyligen fått ett nytt brorsbarn, jag anser att vi borde köpa någon present till den nyfödda. Nej min älskade, vi ska inte ge bort en helårsprenumeration på brukshunden. En fin leksak, skallra, filt eller bebiskläder tror jag blir bra. Jag kan handla om du ger mig ett besked. Jag förstår om du inte vill ge dig tillkänna här i tråden, i så fall kan du väl skicka ett pm, sms eller kontakta mig på messenger via facebook.
Chips är tydligen inte mat och så verkar det som om jag inte lyckats helt med träningen. Jag får nog överge klickern och börja med hårdare metoder.
Alfarulla! Värsta bästa grejen. Sen väser du på finlandssvenska i Herrtakus öra;
Dammsug ikväll, okey
Annars jag ropar på Sniffes Hosey
Du, din sate, ta hand om all disk
Annars Kostas ger dig smisk
Dammsug utan tråd på kroppen
Knyt rosett runt kärleksknoppen
Jag dör! Hur visste du förresten att jag är grym på finlandssvenska?
All poesi är bäst på finlandssvenska. Det rimmar bättre
Men det kan jag tala om hur man då blir behandlad av innegänget. Då är det pepp o kram o lullilull å du är värd nått bättre. Om man då som man kommer in i tråden och skriver nått kul då jävlar låter det typ försöker du vara rolig nu. Vad är du för en människa. Ser du inte att....Sen kan man ju fundera lite hur det hade varit om en kvinna hade skrivit det, hade någon dragit offerkofte-kortet då?
Den är kvarDen är nog borttagen utan motivering. Men vi kan skärmdumpa!
Bahahaha!Alfarulla! Värsta bästa grejen. Sen väser du på finlandssvenska i Herrtakus öra;
Dammsug ikväll, okey
Alltså va? Bäst att hålla med majoriteten?
Du gör väl inte NARR av finlandssvenskaAlfarulla! Värsta bästa grejen. Sen väser du på finlandssvenska i Herrtakus öra;
Dammsug ikväll, okey
Du gör väl inte NARR av finlandssvenska
Så nicket att hålla utkik efter är Hola_Hosey
Kan du inte avslöja hur meddelandet mottogs???Hej älskling,
Menar inte att störa dig men tänkte att jag kunde regga mig här på detta forumet så kan du läsa det jag skriver om vårat gemensamma liv och vardagsbestyr samtidigt som du följer och svarar i viktiga trådar. Exempelvis vilken hundförarväst som är bäst eller varför det vanliga skyddet är så mycket bättre och coolare än IPO-skyddet. Jag vet att du har mycket att tänka på nu inför helgens stundande tävlingar och träning och lovar därför att försöka hålla mig så kortfattad som möjligt.
Kommer du hem efter tävlingen på fredag och sover hemma, tycker du var lite svävande i ditt svar sist jag frågade. När åker du på lördag morgon? Har du tid att äta frukost med mig och i så fall när? Om ja, vad vill du ha till frukost? Har du möjlighet att ta med dig valpen på lördag till tävlingen så slipper hon stå ute i hundgård, det skulle ju bli -15 grader. Skulle du kunna ta en titt i kyl/frysen och se om det är något du vill jag ska handla inför helgen, jag tänker i första hand på mat till oss människor som bor i huset, inte köttbullar att ha när du tränar hundarna. Skriv gärna och fyll på inköpslistan som ligger på vanliga stället så fixar jag det.
Om jag har förstått dig rätt så har vi en gemensam kväll denna vecka utan något inbokat, den infaller på lördag. Min fråga är då vad du vill ha till middag, jag kan försöka ha den färdig tills du är hemma om du ger mig något förslag på önskad måltid. Nej älskling, mackor & oboy duger inte till lördagsmiddag. Förslag på aktiviteter efter middagen: Se en film, kanske vi kunde lägga oss i bubbelpoolen eller samlag? Jag är öppen för förslag. En liten ödmjuk önskan från min sida är om du kunde försöka hålla dig vaken längre än till kl 20:00 när vi sitter i tv-soffan. Jag vet det är tufft och slitigt att träna hund men försök.
Som du vet har du nyligen fått ett nytt brorsbarn, jag anser att vi borde köpa någon present till den nyfödda. Nej min älskade, vi ska inte ge bort en helårsprenumeration på brukshunden. En fin leksak, skallra, filt eller bebiskläder tror jag blir bra. Jag kan handla om du ger mig ett besked. Jag förstår om du inte vill ge dig tillkänna här i tråden, i så fall kan du väl skicka ett pm, sms eller kontakta mig på messenger via facebook.