Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, det blev ju en ganska spännande vinkling av tråden. Hade ingen aning om att det fanns så många bittra människor här. Verkligen roligt att se hur en text tolkas så olika beroende på hur man själv är. :)
Hur tog din sambo inlägget då?

Vad menar du med det? Det första inlägget du citerade var precis i början av tråden och jag tyckte jag visade redan där att jag tyckte det var obehagligt, dels med smiley och dels med kommentaren om partnern. Dock var ju trådstarten så jäkla offerkoftig att jag tyckte det blev lustigt.
Du det kanske var ett skämt, i och för sig med verkligheten som grund, snarare än att TS tog på sig offerkoftan. Jag tror duntolkar inlägget lite väl bokstavligt.

Hentaiku.

Läste jag.

Och höll på att skratta ihjäl mig.

Det läste jag också :o :rofl:

För övrigt kallar jag min partner "älskling" och han verkar inte ta illa upp. Han kallar mig för "gumman" eller "älskling" vilket passar mig utmärkt.

Skakar jag en påse chips bör han komma springandes, eller ännu hellre Jalapeño Poppers för då kommer han garanterat. Han har ner ringen på toaletten också så jag vill nog påstå att han är rätt väldresserad :) Han är dock lite opålitlig när det gäller öppna whiskyflaskor, där får man ha lite koll på honom :cautious: Citronhalsband kanske skulle hjälpa?

För att det är du?
Jag berättade för sambon om detta inlägget
Hans kommentar va - Ts borde skaffa sig ett liv...

Säkert är inlägget skrivet med lite humor
Men, ändå.....så har denna tanken funnits hos ts, säkert flera ggr. Det är väl det som känns lite sorgligt.
Att vara sambon i en sån relation, skulle få mig att känna mig lite kvävd. Om jag vet att han sitter hemma och väntar och undrar när jag kommer hem, om jag vet att han tycker att jag missköter "mina sysslor"
Det finns väldigt lite acceptans i detta inlägget

Haha, det blev ju en ganska spännande vinkling av tråden. Hade ingen aning om att det fanns så många bittra människor här. Verkligen roligt att se hur en text tolkas så olika beroende på hur man själv är. :)
Ja fast tanken som inlägget grundar sig på...
Den har du ju haft, säkert fler ggr.

Min sambo skulle inte ens komma i närheten av den tanken, den existerar inte hos honom öht
Det är där skillnaden ligger.

Haha... du är rolig du..
Så om man inte tycker att du är rolig så är man bitter och har ingen humor..

Det kan ju också vara så att du faktiskt inte är så rolig som du tror.
Eller att folk har olika humor.

För det måste ju finnas en baktanke med ditt inlägg? Dvs att du tycker att hon lägger för mkt tid på sina intressen?
Varför skrev du annars tråden?

Jag berättade för sambon om detta inlägget
Hans kommentar va - Ts borde skaffa sig ett liv...

Säkert är inlägget skrivet med lite humor
Men, ändå.....så har denna tanken funnits hos ts, säkert flera ggr. Det är väl det som känns lite sorgligt.
Att vara sambon i en sån relation, skulle få mig att känna mig lite kvävd. Om jag vet att han sitter hemma och väntar och undrar när jag kommer hem, om jag vet att han tycker att jag missköter "mina sysslor"
Det finns väldigt lite acceptans i detta inlägget
Varför taggar du mig:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka